c_300_250_16777215_10_images_71933.jpg

ترکمن سسی - موسسه مطبوعاتی اصحاب رسانه استان گلستان با هدف کمک به ارتقاي کمي و کيفي مطبوعات استان با رعايت و حفظ حقوق و منافع مشروع و قانوني و بهره گيري از تجربه و دانش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت گرفت.



مدیرعامل این موسسه در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، اظهار داشت: برطبق اساسنامه کليه فعاليت‌ها و اقدامات مؤسسه در چهارچوب قوانين و مقررات موضوعه کشوري و سياست‌هاي فرهنگي مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي و هماهنگ با برنامه‌هاي فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انجام می پذيرد.

«غلامرضا ولی پور»، افزود: اهم موضوع فعاليت های این موسسه انجام پژوهش هاي رسانه ايي و تحليل محتوا و نیز خدمات روابط عمومي و اطلاع رساني و ارائه مشاوره رسانه اي به اشخاص حقيقي و حقوقي وبرگزاري دوره هاي آموزشي کوتاه مدت رسانه اي و همچنین خدمات رساني به روزنامه نگاران و خبرنگاران داخلي و طراحي و برگزاري نمايشگاه هاي مطبوعاتي عمومي و تخصصي می باشد.

وی، با بیام اینکه موافقت اصولی این موسسه از سوی وزارتخانه صادر و ابلاغ گردیده است، اظهار داشت: نام موسسه نیز در اداره ثبت موسسات و شرکت های غیرتجاری مورد تایید قرار گرفت.

ولی پور، بدون اشاره به نام اعضای هیات مدیره، افزود: این موسسه توسط یک هیات مدیره هفت نفره اداره می شود و مدیرعامل نیز توسط این هیات مدیره منصوب می گردد.

وی، خدمات رساني ویژه به روزنامه نگاران و خبرنگاران عضو دراین موسسه را اولویت اصلی برنامه های خود برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با تلاش اعضای هیات مدیره و تعامل سازننده با دستگاه ها و ارگان های دولتی و غیردولتی در زمینه خدمات رسانی و ارایه فعالیت صنفی به اصحاب رسانه و پیگیری مطالبات آنان به خصوص در بخش مسکن گام های موثری برداشته شود.

گفتنی است، ولی پور در حال حاضر مدیرمسئول 3 نشریه و مشاور رسانه ای مهندس هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و نیز مشاور فرهنگی و رسانه ای شورای اسلامی شهرستان گرگان می باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر