c_300_250_16777215_10_images_1_71949.jpg

ترکمن سسی - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان: تکریم از خانواده شهدا کمترین اقدام برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.


تاریخی گفت : تکریم از خانواده شهدا کمترین اقدامی است که می‎توانیم برای زنده نگه داشتن یاد شهدا انجام دهیم و بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری شبستان «حسین تاریخی» عصر امروز(دوشنبه 17 تیر) در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان حبیب‎لی اظهار کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است، شهدا با هر قومیت و مذهبی برای دفاع از وطن ایثار کردند و از جان خودگذشتند تا میهن اسلامی با عزت باشد.
 
دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: امروز ما پرچمدار خون شهدا هستیم و با آرامش و عزت زندگی می‎کنیم و وظیفه اصلی ما پاسداشت و گرامیداشت خون شهدا و خانواده شهدا است.
 
تاریخی بیان کرد: امروز برای ما مایه افتخاری بود که در خدمت خانواده شهیدان حبیب‎لی باشیم و شهدای حبیب‎لی هم سن و سالان دانش‎آموزان ما در سنین 16 تا 18 بودند که به شهادت رسیدند.
 
وی افزود: تکریم از خانواده شهدا کمترین اقدامی است که می‎توانیم برای زنده نگه داشتن یاد شهدا انجام دهیم و بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.
 
گفتنی است،  مادر شهیدان عبدالرحمان و اراز محمد حبیب‎لی در روز نخست سیل آق ‎قلا و در نخستین روز سال 1398 جان به جان تسلیم کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر