c_300_250_16777215_10_images_73799.jpg

ترکمن سسی - معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از ضبط برنامه های استودیو مجازی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از صبح فردا سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه خبر داد.


یاسر مقسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی اظهار کرد: از ساعت ۹ صبح فردا با حضور تعدادی از امامان جمعه و علمای اهل سنت در استودیو " لحظه های وصال" کلیپ های ۴ دقیقه ای با موضوعات اجتماعی و فرهنگی ضبط و پس از آماده سازی در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: استودیو مجازی اهل سنت شمال کشور برای اولین بار در کشور در استان گلستان راه اندازی می شود و سعی ما برآنست تا با استفاده از این فضای رسانه ای جدید و با مشارکت چهره های علمی، فرهنگی منطقه در راستای ترویج سبک زندگی دینی اسلامی ، معرفی نخبگان و استعدادهای اهل سنت ، ایجاد نشاط و پویایی و تقویت معنویت در جامعه تلاش بکنیم.

مقسم یادآور شد: پخش کلیپ های چند دقیقه ای استودیو "لحظه های وصال" از روز شنبه پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و در ادامه در شب عید فطر ویژه برنامه این استودیوی مجازی به صورت زنده از طریق شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر