c_300_250_16777215_10_images_74530.jpg

ترکمن سسی - وزارت کشور به همکاری وزارت بهداشت و شورای نگهبان در حال تدوین طرحی هستند که تبلیغات میدانی انتخابات میاندروه‌ای مجلس را ممنوع کرده و تبلیغات به فضای مجازی منتقل شود.


به گزارش خبرگزاری آنا ، وزارت کشور گفته است که چندین راهکار برای برگزاری انتخابات در سلامت کامل در نظر گرفته است. یکی حذف استامپ، دوم برگزاری حداکثری الکترونیکی انتخابات و موضوع سومی که به قبل از دوران رأی گیری بازمی‌گردد حذف تبلیغات میدانی و برگزاری میتینگ‌های بزرگ در انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در همین رابطه از طرح «ممنوعیت تبلیغات میدانی» نامزدها خبر داده است که البته باید شورای نگهبان هم آن را تأیید کند. یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند خطر شیوع کرونا در زمان انتخابات را کم کند افزایش صندوق در حوزه‌های انتخابیه است.

جمال عرف کم شدن فضای میدانی برای تبلیغات نامزدها در دوره دوم انتخابات مجلس را موضوعی مهم عنوان می‌کند و می‌گوید: «به همین دلیل پیشنهاد کردیم که با توجه به شرایط موجود تبلیغات به فضای مجازی انتقال شود».
.
معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد که باید این موضوع مورد موافق شورای نگهبان قرار گیرد و ستاد ملی کرونا هم آن را تأیید کند تا در دوره دوم انتخابات مجلس تبلیغات میدانی حذف و به فضای مجازی منتقل شود.

در پایان گفتنی است؛ که امروزه بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان از تبلیغات استندی و میدانی بزرگ پرهیز می‌کنند و با مخاطبان از طریق گفتگو چهره به چهره و فضای مجازی ارتباط می‌گیرند که این موضوع به حذف یا کاهش هزینه‌کردهای هنگفت در انتخابات منجر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر