c_300_250_16777215_10_images_75891.jpg


آق قلا : ترکمن سسی - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا از به راه افتادن «کاروان دانایی» به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در شهرستان آق قلا خبر داد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، «مرجان طریک» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی، گفت: «کاروان دانایی» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و اهدای کتاب در مدارس،کتابخانه های عمومی شهرستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان آق قلا به راه افتاده است.

وی با تاکید بر وجود و ترسیم چشم انداز فرهنگی در حوزه ی ترویج کتاب خوانی و اشاعه فرهنگ اهدای کتاب در سطح جامعه به ویژه جوانان  در شهرستان آق قلا، گفت: کاروان دانایی را در همین راستا راه اندازی کردیم و کتب منتخبی را متناسب با هر گروه سنی بین مدارس شهرستان توزیع می کنیم.

طریک ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته کتاب، طرح اهدای کتاب های کمک آموزشی  و متفرقه به  بیش از 10 مدرسه و  به کتابخانه  های عمومی شهرستان در دست اقدام داریم.

یادآوری می شود این کاروان در راستای اهداف طرح شهید شوشتری(محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و محروم) در شهرستان آق قلا و روستاهای تابعه برپا شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر