c_300_250_16777215_10_images_77448.jpg

 

ترکمن سسی - بلقیس کردبچه: سردبیر هفته نامه شهرت - چهارشنبه ۱۲ خرداد یکی از داغترین روزها را گرگان تجربه کرد. گرمای بی سابقه و در کنار آن قطعی برق در اوج گرما تاب تحمل را از مردم ستاند !!

 


گرمای شدید روز چهارشنبه گرگان با گرمای داغ جنوب و اهواز مقایسه شد .از گرمای دیروز می توان نتیجه گرفت تابستان بسیار گرمی را پیش رو خواهیم داشت .همان گونه که همگان مستحضر هستند کشور با مشکلات کم آبی و خشکسالی دسته و پنجه نرم می کند و لزوم مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب و برق به وضوح احساس می شود !


اگر ما مردم به همدیگر رحم نکنیم و صرفه جویی نکنیم تابستان بر همه ما سخت و طاقت فرسا خواهد گذشت بهتر نیست با مصرف بهینه کاری کنیم تا همگان از این نعمت بهره مند شوند ؟؟مطمئنا سالخوردگان و کودکانمان که آسیب پذیرتر می باشند تحمل شرایط سخت را نخواهند داشت بیایید با همکاری و کمک به هم  و صرفه جویی در مصرف آب و برق بسلامت تابستان را پشت سر بگذاریم توصیه های شرکت آب و فاضلاب و اداره برق استان را جدی گرفته و به اطلاعیه های آنها گوش فرادهیم و در ساعات اوج مصرف از بکارگیری لوازم برقی پرمصرف خودداری کنیم و اگر چندین وسیله سرمایشی درمنزل داریم فقط از یکی از آنها استفاده کنیم تا همشهریهایمان هم بتوانند از وسیله سرمایشی خود استفاده کنند .پارکینگهای مجتمع ها را با شیلنگ آب شستشو ندهیم و به جارو و آب پاشی مختصر رضایت دهیم !!


در هنگام شستشو شیرآب را باز نگذاریم تا آب تصفیه شده بیهوده راهی فاضلابها نشوند!
امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن کمبود آب و برق در کشور باشیم و امکاناتی فراهم شود که شیرآلات دارای حسگر که با حرکت دست آب راقطع و وصل می کند وارد همه ی منازل شده و جایگزین شیرآلات موجود شود تا در مصرف آب صرفه جویی قابل ملاحظه ای را شاهد باشیم .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر