c_300_250_16777215_10_images_77406.jpg

 

ترکمن سسی : در جمعه ای که گذشت غرق شدن یک کودک و یک نوجوان در آب بندان های روستای توشن و جعفرآباد غمی دیگر بر چهره ی مردم گلستان افزود!

 

سردبیر هفته نامه شهرت در واکنش به رخدادهای تلخ غرق شدن دو نوجوان در آب بندان های اطراف گرگان و ضرورت اقدام های پیشگیرانه از طرف مسئولین ، یادداشتی انتقادی نگاشته است که در زیر می خوانید. بلقیس کردبچه نوشته است:

همان طور که پرواضح است آب بندان ها و سدهای گلستان زیر نظر  شرکت آب منطقه ای استان است. متاسفانه مطابق معمول که مسئولین انتقاد و مسئولیت قصورهایشان را بر نمی تابند و فقط با بیانیه ای در باب اینکه ما به شهروندان هشدار دادیم تا در آب بندان ها و سدها شنا نکنند بسنده کرده و توپ را به زمین مردم می اندازند؟؟!!!


متاسفانه علی رغم همه گیری و لزوم ماندن در خانه و اجتناب از تجمع، مردم خسته از بیماری و گرانی و اقتصاد بیمار و کمرشکن کشور به دنبال بهانه ای برای شادی و تجدید روحیه هستند! سوالی که مطرح می شود این است که مگر مسئولین نمی دانند که آب بندان ها جزو مناطقی هستند که گردشگرهای بی شماری در طول سال و به خصوص فصل های بهار و تابستان راهی این مناطق می شوند که احتمال هرگونه اتفاق دور از ذهن نمی باشد . شما چه تدابیری برای کاهش این خطرات اندیشیده اید بجز یک متن هشدار؟؟!!!


سه کودک همزمان در آب می افتند که خوشبختانه دو کودک به کمک مردم نجات پیدا می کنند ولی آن کودک پنج ساله طعمه ی بی مسئولیتی برخی مسئولین و بی ملاحظه گی و قصور خانواده اش می شود و در چنگال مرگ فرو می رود . در اینکه خانواده ها مسئول حفظ جان و امنیت فرزندانشان هستند شکی نیست ، با این وجود آیا نمی توانستید دور تا دور محوطه ی آب بندان ها حصار کشیده و در چهار گوشه ی آن تابلوهای هشدار نصب کنید ؟؟!!!


پس از غرق شدن دو انسان در یک روز و به فاصله ی یک ساعت از هم آیا حضور یک غریق نجات  در چنین مکانهایی الزامی نمی باشد؟؟!!!
اگر توانایی اقدامات پیش گیرانه و ارائه ی امکانات و خدمات را به مردم ندارید بهتر نیست مانع از حضور مردم در این مکانها شوید تا دیگر شاهد از دست رفتن کودکان و نوجوانان و جوانان در این اوضاع اسفبار نشویم ؟؟!!همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید بر افزایش جمعیت دارند مطمئنا انتظار نخواهند داشت فرزندان ایران زمین به بهانه های واهی در چنگال مرگ فرو روند !!


فقر فرهنگی در جامعه بیداد می کند، بیایید مسئولیت قصورهایمان را بپذیریم و در جهت رفع آنها تلاش نماییم و به فکر آبادانی شهر و کشورمان و خدمت به مردم باشیم.

بلقیس کردبچه - سردبیر هفته نامه شهرت

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر