c_300_250_16777215_10_images_76931.jpg

 
گنبدکاووس : ترکمن سسی - در پی انتشار خبر تعرض به دو کودک در اطراف روستای عرب سرنگ، ائمه جمعه و مدیران حوزه های علمیه منطقه با محکوم کردن این حادثه اعلام کردند: در همه حوادث قانون فصل الخطاب است و تقلیل این حادثه به موضوع قومیت باعث خوشحالی دشمنان وحدت در استان است.



متن این پیام به این شرح است:

مردم عزیز و شریف گنبد کاووس

سلام علیکم

همانطور که مطلع هستید استان گلستان و شهرستان گنبد کاووس به عنوان الگو در وحدت اسلامی و زندگی مسالمت آمیز مذاهب و اقوام است و در این برهه از زمان لازم است وحدت و همدلی اقوام و مذاهب در کشورمان بیش از پیش تحکیم یابد تا دشمن هرگز به خود اجازه ندهد بدنبال اختلاف و تفرقه باشد  و از احساسات مردم سوء استفاده کند.

حادثه تلخ و ناگواری که برای دختران منطقه ما بوجود آمده است در هر سطحی باشد باعث جریحه دار شدن قلوب مردم و خانواده ها شده است ، اینجانبان ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ چند خواسته دینی و اجتماعی داریم.

اولا: از مسولین انتظامی و قضایی می خواهیم که جوانب جنایت را به دقت مطالعه کنند و اشد مجازات را برای خاطی در نظر بگیرند و همانطور که دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس اعلام کردند بحمدالله  مجرم دستگیر شد و قول پیگیری قضایی را دارند بدین جهت مطمئن هستیم که مسولین محترم به جد پیگیر موضوع هستند و از این بابت نگران نیستم و مثل همیشه حامی مراجع انتظامی و قضایی شهرستان گنبد هستیم و از زحمات شبانه روزی این عزیزان که در ایام تعطیل بخاطر امنیت مردم از خانواده دور هستند و جهاد می کنندتشکر وقدردانی داریم.

ثانیا: از خانواده های محترم فرزندان و  مردم شریف منطقه می خواهیم همه تابع قانون باشند و فصل الخطاب را قانون بدانند و از دست زدن به کارهای احساسی مثل تجمع غیرقانونی و ضربه زدن به بیت المال که سرمایه مردم منطقه است پرهیز کنند و به دست دشمنان قسم خورده انقلاب و تفرقه افکنان که در بیرون از مرزها نشستند و بدنبال اختلاف و آشوب هستند بهانه ندهند و این خواسته اخلاقی و انسانی را به خواسته یک قوم تقلیل ندهند و با خویشتن داری و حفظ آرامش خود موضوع را به مراجع قضایی و نیروهای امنیتی واگذار کنند تا در صورت اثبات موضوع از مسیر قانونی رسیدگی شود.


الحاج عبدالستار آخوند پور امام جمعه آق آباد
 الحاج آخوند خوجملی مدیر حوزه علمیه عرب سرنک
الحاج غفور آخوند آرش مدیر حوزه علمیه عرفانی سارلی مختوم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر