c_300_250_16777215_10_images_photo_2021-03-23_13-11-38.jpg


ترکمن سسی – استاد حوزه علمیه قره بلاغ در یک برنامه زنده اینستاگرامی ، ضمن محکوم کردن حادثه تعرض به دو دختر بچه در اطراف سد گلستان گفت: از مردم تقاضا داریم خویشتنداری بکنند و رسیدگی به این مسئاله را به نیروهای امنیتی و مراجع قضایی واگذار کنند.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، امجد آخوند نظری استاد حوزه علمیه قره بلاغ که شامگاه دوشنبه در یک برنامه زنده اینستاگرامی صحبت می کرد با بیان اینکه، خداوند متعال در قرآن کریم فرمایش کرده است، اگر هرکسی خبر یا موضوعی را به شما اطلاع داد باید اول از درستی و یا نادرستی آن خبر، مطمئن شد، گفت: وقتی خبری یا موضوعی را به اطلاع می رسانند باید در اولین مرحله از درست و یا دروغ بودن آن خبر مطلع گردید که اگر اقدامی صورت بگیرد و بعدا مشخص شود که خبر کذب است، این مساله جهالت محسوب می شود و لازم و ضروری است برمبنای علمی و اثبات آن اقدام شود.
امجد آخوند نظری در ادامه سخنان خود با تاکید براینکه، تخریب و آسیب زدن خودسر به اموال در اسلام جایز نیست، گفت: جوانان و مردم خویشتن داری کنند و از هیجانات پرهیز کنند، بلکه اول شفاف سازی شود و سپس آن را باید به نیروهای امنیتی و قضایی واگذار کرد تا آن عزیزان رسیدگی کنند.
وی ضمن گلایه از جوانان منطقه، افزود: جوانان بدون اینکه به ما و یا علما و یا بزرگان منطقه اطلاع دهند پشت سر ما حرف می زنند که آخوندهای ما وارد نمی شوند و رسیدگی نمی کنند، در حالی که ما خبر نداریم اصلا موضوع چی هست.
امجد آخوند نظری با بیان اینکه جوانان ما دچار هیجانات می شوند و فرهنگ استفاده صحیح و مثبت از گوشی و فضای مجازی مهم است گفت: باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی خود را بالا ببریم و با هر خبری و مطلبی زود هیجان زده نشویم و از آن برای تخریب و هیجانی شدن استفاده نکنیم.
وی با تاکید براینکه موضوع اول باید شفاف سازی بشود و سپس برخورد گردد، گفت: جوانان بایستی اینطور مسائل را به بزرگ منطقه و یا علما خبر بدهند تا ما هم بتونیم با بررسی و اطلاع یافتن از ماجرا و صحت و یا نادرستی آن بتوانیم موضع بگیریم و یا بیانیه بدهیم و از نیروهای امنیتی کمک بگیریم.
استاد امجد آخوند نظری در خاتمه سخنان ضمن محکومیت شدید این اقدام غیر اخلاقی، از مراجع قضایی و نیروهای امنیتی درخواست نمود که به این موضوع رسیدگی کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر