c_300_250_16777215_10_images_76934.jpg


گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان در بازدید از اداره کل هواشناسی به مناسبت روز جهانی هواشناسی اظهار کرد: ارتقا پیش بینی های هواشناسی افزایش بهره وری تمام بخش ها را به همراه دارد و موجب پیشگیری از خسارات احتمالی و همچنین افزایش محصولات کشاورزی می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، هادی حق شناس امروز سه شنبه سوم فروردین در بازدید از اداره کل هواشناسی به مناسبت ۲۳ مارس روز جهانی هواشناسی ضمن تبریک سال نو و خداقوت به فعالان حوزه هواشناسی استان، تصریح کرد: خوشبختانه پس از بروز سیل توجه ویژه ای به افزایش ایستگاه های هواشناسی در استان شده است.
وی افزود: مکان یابی و کلنگ زنی رادار هواشناسی در گنبد کاووس اتفاق ارزشمندی بود و امیدواریم با توجه به خریداری تجهیزات آن ابنیه این رادار هواشناسی نیز هرچه زودتر ساخته شود تا پیش بینی وضعیت جوی و هواشناسی در استان دقیق تر شود.
استاندار گلستان یادآور شد: با توجه به اینکه از ۱۳ اقلیم دنیا ۸ اقلیم در گلستان وجود دارد، نیاز است که تجهیزات هواشناسی استان ارتقا یابد و بروز باشد.
حق شناس گفت: ارتقا دقت پیش بینی های هواشناسی در تمام بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد بخصوص بخش کشاورزی که می تواند نقش موثری در زمان کاشت و برداشت محصولات داشته باشد.
لازم به ذکر است ۲۳ مارس روز جهانی هواشناسی است و در سال ۲۰۲۱ میلادی با شعار " اقیانوس، آب و هوا و اقلیم ما " نامگذاری شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر