c_300_250_16777215_10_images_77202.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت که از مجموع هزار و ۴۳۹ داوطلب عضویت در انتخابات شورای شهر، صلاحیت هزار و ۱۴۵ داوطلب معادل ۸۰ درصد تایید شد.


سیدمحسن کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر، صلاحیت ۱۷۰ نفر و در هیات اجرایی نیز صلاحیت ۷۷ نفر رد شد که این افراد به مدت چهار روز می‌توانند  شکایت خود را به هیات نظارت اعلام کنند.
وی بیان کرد: همچنین ۴۷ نفر از داوطلبان شرکت در این انتخابات قبل از اتمام بررسی صلاحیت از حضور در این رقابت سیاسی انصراف دادند.
وی ادامه داد: با توجه شیوع ویروس کرونا، داوطلبان تایید صلاحیت نشده می توانند اعتراض خود را به‌جای حضور در مرکز استان، به هیات نظارت شهرستان ها اعلام کنند.
۳۰ شهر استان گلستان دارای شورای پنج نفره و سه عضو علی البدل، سه شهر بندرترکمن ، گنبد و علی آباد کتول دارای شورای هفت نفره و پنج عضو علی البدل و شهر گرگان هم دارای ۹ عضو اصلی و ۶ عضو علی البدل است.
با برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ۲۸ خرداد امسال، ۱۸۰ نفر با رای به عنوان اعضای اصلی و ۱۱۱ عضو علی‌البدل انتخاب می شوند.
استان گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۱۹ نفر جمعیت دارد که ۵۳ درصد از این جمعیت، شهرنشین هستند.
انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر