c_300_250_16777215_10_images_77203.jpeg

 

گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان با بیان اینکه اجرای درست پروژه ها در زمان پیش بینی موجب کاهش هزینه ها می شود، اظهار کرد: تلاش ما اجرای 16 پروژه اقتصاد مقاومتی در سالجاری است و باید بتوانیم با تکمیل این پروژه ها گام موثری در خدمت رسانی به مردم برداریم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس امروز چهارشنبه 8 اردیبهشت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام تصریح کرد: باید در ابتدای سال جاری تعامل و برنامه ریزی ها بگونه ای باشد که بتوانیم با استفاده بهیه از زمان پروژه های اقتصادی و زیرساختی مناسبی را در سال 1400 به بهره برداری برسانیم.
وی افزود: اعتبارات فنی ـ اعتباری و زیرساختی در چهار حوزه جهادکشاورزی، شیلات، صمت و گردشگری باید تا پایان سال مالی یعنی 31 تیر جذب شود.
استاندار گلستان یادآور شد: تفاهم نامه ای که با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور منعقد گردید از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر چنانچه 20 بند آن به درستی اجرایی شود تاثیر بسزایی در تولید، اشتغال و اقتصاد استان دارد.
حق شناس خاطر نشان کرد: 16 پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه دستگاه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی، صنعت معدن و تجارت و شیلات است و امیدواریم این دستگاه ها بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و مردم از مزایای این طرح ها بهره مند شوند.
لازم به ذکر است در این جلسه قدرت الله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارشی از عملکرد پروژه های اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی و همچنین جزیئیات اعتبارات فنی، اعتباری و زیرساختی و پروژه های دارای اعتبارات بودجه ملی ارائه کرد و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر