c_300_250_16777215_10_images_77205.jpg


گنبدکاووس - ترکمن سسی - فرماندار ویژه، امام جمعه و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با حساس دانستن انتخابات ۲۸ خرداد امسال و تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در این عرصه سیاسی، افزایش اعتماد و امیدواری عمومی را لازمه مشارکت بالای مردم در این انتخابات دانستند.


مسوولان گنبدکاووس در گفت و گو با ایرنا همچنین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد امسال را نمایش اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی و نیز خنثی کننده توطئه‌ها و تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه‌دادن این رخداد مهم سیاسی به منظور حضور کمرنگ مردم در آن دانستند.


نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری واجدین شرایط در انتخابات بسیار مهم است، گفت: حضور بالای مردم در این عرصه نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است و نقشه و تلاش براندازان خارجی و حامیان داخلی آنها برای تحریم انتخابات را بی اثر می‌کند.
امانقلیچ شادمهر باتاکید برضرورت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، افزود: برای تحقق این مهم مسوولان باید در کنار بیان اقدامات انجام شده، کوتاهی‌ها و کاستی‌های موجود که بخشی از آن به سبب تحریم‌های ظالمانه بوده است را نیز صادقانه به آنها بگویند.
وی اضافه کرد: نقش رسانه‌های ارتباط جمعی مانند صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و فعالان فضای مجازی برای تشویق و ترغیب مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات مهم است که باید مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.


امام جمعه گنبدکاووس نیز گفت که مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان مردمانی فهیم و آگاه هستند و همواره میزان مشارکت آنها در انتخابات بالا و جزو ۱۰ شهر برتر کشور بوده است.
حجت الاسلام محمود ترابی افزود: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب دولت انقلابی و جوان، رقابت های انتخاباتی باید سالم و در چارچوب موازین جامعه اسلامی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: رقابت‌های انتخاباتی نباید به اصل و فرع تبدیل شود و به خاطر رای آوردن به وحدت و انسجام ملی و شعارهای اصیل انقلاب خدشه وارد شود.
حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: اگر جهت گیری‌های انتخاباتی در چارچوب انقلاب و نظام و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باشد، بدون تردید امیدواری به تاثیر رای و صندوق‌ها و انتقال قدرت به دولت جدید در مردم افزایش خواهد یافت.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با بی‌نتیجه دانستن تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم جهت شرکت در انتخابات به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی، ادامه داد: اینها هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که مردم ما هرگز به خاطر برخی مشکلات و کمبودها، از تعیین سرنوشت خود دست بر نمی‌دارند.
وی گفت: امروز همه وظیفه داریم که با ایجاد رقابت سالم انتخاباتی و امیدواری در مردم، شرایط را برای یک شورآفرینی دوباره با مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش روی آماده کنیم.
فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز گفت که درسایه هماهنگی و همراهی هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، انتخاباتی سالم با رعایت قانون و امانتداری و با حضور حداکثری مردم در ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.


عبدالقدیر کریمی بابیان اینکه مردم گنبدکاووس همواره مشارکت بالایی در انتخابات داشته‌اند، یادآور شد که در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا میزان مشارکت مردم این شهرستان ۷۴ درصد و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۶۰ درصد بود.
وی اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود اعم از علما و روحانیون، نخبگان، معتمدان و متنفذان، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان و اصناف مختلف و نیز رسانه‌های ارتباط جمعی مشارکت بالا و قابل قبول مردم در انتخابات پیش رو را فراهم نماییم.


انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر