c_300_250_16777215_10_images_77705.jpg


ترکمن سسی - از ساعات عصر و شب گذشته(روز جمعه) با تقویت جریانات شمالی نسبتا مرطوب در استان و تشکیل ابرهای جوششی بخصوص در شرق استان بارش رگباری در کمتر از دو ساعت باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر در مراوه تپه و آزاد شهر شد.



به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان' پیرو هشدار نارنجی شماره 5 - 1400/4/10 بارش رگباری 63 میلیمتری در کمتر از دو ساعت در مراوه تپه و در مدت کمتر از یکساعت بارش 70 میلیمتری در آزادشهر طی شب گذشته  باعث وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهرستانهای فوق شد.
 
بر همین اساس وزش باد نسبتا شدید در نواحی شرقی استان بخصوص در گنبد کاوس و اینچه برون باعث ایجاد توفان گردو خاک شده که همراه با رعدوبرق و بارش رگباری باران تا ساعات بامداد امروز شنبه به تناوب ادامه داشته است.

بر اساس خروجی آخرین نقشه ها و الگوهای پیش یابی تا صبح فردا شرایط برای رشد ابر، رگبارهای محلی و وزش باد شدید موقتی تداوم دارد. اما از فردا بتدریج سامانه کم فشار فصلی بر استان حکمفرما خواهد شد. درپی آن شاهد افزایش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر