c_300_250_16777215_10_images_77805.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی : تبدیل دهستان کرند در شمال شهرستان گنبدکاووس به شهر در جلسه هیات وزیران مصوب شد.


امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: روز گذشته در جلسه هیات وزیران دهستان کرند به عنوان شهر تصویب و به ایشان ابلاغ شده است.
وی افزود: ارتقای روستاها به شهر برای تقویت و بهبود تعاملات روستایی و شهری صورت می گیرد و در جهت توسعه متوازن و ایجاد امکانات رفاهی به تناسب منطقه بسیار موثر است.
شادمهر تاکید کرد: تبدیل روستاها به شهر برای بهبود و تقویت و تحولات فرهنگی، اجتماعی بهداشت همچنین در بخش بهداشت و درمان نیز توسعه فضاهای آموزشی به خوبی نقش ایفا می‌کند.
نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس بخش داشلی برون تصریح کرد: تبدیل کرند به شهر می‌تواند در جذب جمعیت روستاهای پیرامون، جوان گرایی و بهبود وضعیت سواد نیروی انسانی مشاغل در بخش کشاورزی و دامپروری تاثیر بسزایی داشته باشد.
شادمهر همچنین گفت: در جهت ارتقای گنبدکاووس در برنامه داریم تا بخش‌های مختلف به شهرستان اضافه کنیم.
وی افزود: در نظر داریم شهرستان را به ۴ بخش و حداقل ۳ بخش تقسیم کنیم، چراکه حال حاضر بخش مرکزی حدود ۱۲۰ روستا دارد و افزایش بخش‌ها در جهت مدیریت بهتر روستاها و در مجموع ارتقای شهرستان گنبدکاووس بسیار موثر است.
نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون در خاتمه از  همکاری و رهنمود های (زهرا احمدی) مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسین مدیر کل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی روابط دولت و مجلس و  همچنین حسین سیمایی صراف دبیر هیات دولت در جهت ارتقای دهستان کرند و تصویب شهر تقدیر و تشکر کرد.
گزارش از: سولماز نیازی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر