c_300_250_16777215_10_images_77830.jpg

 

آق قلا : ترکمن سسی - با فرارسیدن عید قربان ، بازار خرید و فروش دام قربانی در منطقه ترکمن صحرا رونق می گیرد و امسال بره قربانی از قرار کیلویی 50 الی 60 هزار تومان فروش می رفت.

 
 
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در روز چهارشنبه 30 تیر 1400 یعنی روز عید قربان ، بازار بره قربانی گرم تر شد و با افزایش حدود ۱۰ هزار تومانی نسبت به چند روز قبل به کیلویی ۶۰ هزار تومان نیز رسید.
 

براساس آماری که خبرنگار ترکمن سسی از شهرها و روستاهای ترکمن نشین از بندرترکمن در غرب استان تا مراوه تپه در شرق گلستان کسب کرده امسال قیمت بره قربانی همان کیلویی حدود 55 هزار تومان بود.

 

البته امسال گرانی خوراک دام بر مشکلات دامداران افزوده و بازار خرید و فروش دام را نیز تحت تاثیر قرار داده و قیمت دام خیلی افت پیدا کرده است و با توجه به قیمت ها در بخش های دیگر، قیمت های فعلی دام قربانی نسبتا متعادل است.

 

در مناطق ترکمن نشین عید قربان به مدت سه روز جشن گرفته می شود و در طی این مدت سه روز از صبح روز عید قربان تا غروب روز سوم میتوان قربانی را ذبح کرد.


تصویر مربوط به بازار خرید و فروش دام قربانی در آق قلا ، صبح چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح ، روز عید قربان است.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر