c_300_250_16777215_10_images_82097.jpg

 


ترکمن سسی - مدیر کل هواشناسی استان از عملیاتی و راه اندازی شدن ایستگاه سیار هواشناسی در پی وقوع آتش سوزی روز گذشته در منطقه یانه سر درارتفاعت دراز نو استان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان، مدیرکل هواشناسی استان گفت: این ایستگاه سیار هواشناسی با همکاری استانداری و در اختیار گذاشتن خودرو کمک دار و تهیه و نصب تجهیزات هواشناسی توسط سازمان مرکزی، راه‌اندازی شده است.

داداشی در ادامه گفت: ایستگاه هواشناسی سیار خودرویی به صورت لحظه ای وضعیت دما، جهت و سرعت باد، میزان باران و رطوبت منطقه را برای سرعت دادن به  مهار آتش و استفاده از بالگرد در اختیار کارشناسان و مسوولان دستگاه‌های عمل کننده قرار می دهدو افزود:

فعالیت ایستگاه سیار هواشناسی یکی از نیازهای مبرم استان حادثه خیز گلستان در مواقع بروز حوادثی از از جمله آتش سوزی و سیلاب است.

هواشناسی گلستان روز پنجشنبه با اعلام افزایش دما، نسبت به احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی هشدار داده بود.

به گفته مسوولان دستگاه های مرتبط در گلستان، در منطقه یانه‌سر آتش تا حد زیادی مهار شده، ولی نیروهای امدادی و بومی در این مناطق حضور دارند تا از گسترش و بیشتر شدن آتش و سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر