c_300_250_16777215_10_images_83069.jpg

 

خراسان شمالی : ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت تازه یاب مانه و سملقان گفت: رسول خدا(ص) فرمودند: قرآن و اهل بیت جدای از هم نیستند، ما جماعت اهل سنت نیز با پیروی و توجه به این حدیث گرانقدر، مقام اهل بیت(رضی الله عنه) به خصوص امام رضا (رضی الله عنه)گرامی می‌داریم.

 

به گزارش خیرنگار ترکمن سسی، آخوند عبدالله خوش نظر افزود: زیارت چه در بین شیعه و چه در بین اهل سنت جزء اعتقادات است هرچند درکم و کیف آن اختلاف وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی که کفار و مستکبرین شفاعت و زیارت را انکار کرده و مروج تفکر تکفیری هستند و سعی دارند که در بین اهل سنت و تشیع اختلاف ایجادکنند باید اتحاد و انسجام خود را در مقابل آن حفظ کنیم. محبت اهل سنت به اهل بیت کمتر از تشیع نیست.


آخوند خوش نظر خاطر نشان کرد: اگر ما سیاه نمی پوشیم و سینه نمی زنیم به این خاطر نیست که اهل سنت اهل بیت را دوست ندارد، مذهب ما امام ابوحنیفه اجازه چنین کاری را نمی دهد و حتی در فوت شدن پدر و مادرانمان نیز سیاه نمی پوشیم.
این عالم اهل سنت یادآور شد: در نماز هایمان ذکر اهل بیت را با گفتن( الهم صل علی محمد و آل محمد) می گوییم که این نشان دهنده ارادت اهل سنت به اهل بیت (رضی الله عنه) است.
وی در پایان تصریح کرد: اهل سنت و جماعت در کتاب هایی که تدریس می کنند به شاگردانشان یاد می دهند که رسول الله در حدیثی گفته است: "من در بین شما چیزهایی را ترک می کنم و می گذارم و اگر به آن چنگ بزنید، هرگز شما به ضلالت و گمراهی نمی رسید و اولی بزرگتر از دومی، همان کتاب الله تعالی است و دومین میراث من اهل بیت من است و به این دوتا عمل کنید و با فرمایشات اهل بیت من هرگز به ضلالت و گمراهی دچار نخواهید شد."

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر