c_300_250_16777215_10_images_83070.jpg

 

خراسان شمالی : ترکمن سسی - مدرس حوزه علمیه پولادین تنگه ترکمن راز و جرگلان گفت: رسول الله (ص) فرموده است: بعد از وفاتم اگر کسی من را زیارت کند، گویا اینکه در حال حیات پیامبر(ص) را زیارت کرده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، بابا آخوند مخدومی ادامه داد: ما اهل سنت منطقه خراسان شمالی، علماء و بزرگان، هر ساله برای امام رضا(رضی الله عنه) نذر داشته اند و به زیارت می رفتند و حتی کسی که به مشهد برود، قبل از آن مراسمی را برگزار می کردند و مردم در آن مراسم خداحافظی می کردند و هدیه ای می دادند که سوغاتشان را از امام رضا(رضی الله عنه) تبرک کند و حاجات شفای مریض هایشان را از امام رضا بخواهند.


وی خاطر نشان کرد: بزرگان ما به طول یک هفته به زیارت امام رضا که می آمدند در مشهد مقدس می خوابیدند و نذر و نذورات می دادند و نذوراتشان را به دفتر امام رضا تحویل می دادند که این ها نشان دهنده ارادت اهل سنت به اهل بیت رسول اکرم (ص) است.


بابا آخوند مخدومی یادآور شد: ما خیلی خوشحال هستیم که هرساله در قالب کاروان زیارتی به زیارت امام رضا(رضی الله عنه) می رویم و از مسئولین تقدیر و تشکر می کنیم که هر ساله به اهل سنت این منطقه عنایت می کنند و مقدمات این سفر زیارتی را برای حضور ما در مشهدالرضا جهت زیارت کردن فراهم می کنند که حضور اهل سنت و شیعه در این زیارت، همچون تیری بر قلوب دشمنان اسلام خواهد بود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر