c_300_250_16777215_10_images_90013.jpeg

 

ترکمن سسی - سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه 13 اسفند وارد فرودگاه گرگان شد و در بدو ورود، از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین محلی مورد استقبال قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه گرگان اظهار کرد: حضور در استان گلستان در روز اول شعبان توفیقی برای بنده و همکارانم است تا به مردم ولایت مدار استان گلستان عرض سلام و احترام داشته باشیم و به ارواح مطهر ۴ هزار شهید گلستان صلوات بفرستیم و به خانواده های شهدا و ایثارگران عرض ادب و احترام کنیم.


رئیس جمهور افزود: استان گلستان، استانی است که به لطف خداوند متعال دارای ظرفیت های بسیاری است، هم در حوزه کشاورزی، قطب کشاورزی است و در حوزه صنعت دارای صنایع بسیاری است و در حوزه گردشگری نیز قطب گردشگری است.


وی ادامه داد: تاکنون کارهای زیادی در این استان انجام شده اما با این اقدامات انجام شده ما امروز مشکلات زیادی در این استان وجود دارد.


آیت الله رئیسی با بیان اینکه زمینه اشتغال در گلستان فراهم است، خاطرنشان کرد: با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان، استاندار و سایر مسئولان بررسی هایی انجام شده تا مشکلات استان گلستان به خصوص مسئله بیکاری و دغدغه خانواده های تحصیلکرده در زمینه ایجاد اشتغال در گلستان حل شود.
وی اظهار امیدواری کرد: با کمک همه مدیران و مسئولان یک کار متفاوتی در استان گلستان انجام شود.
 
رئیس جمهور تاکید کرد: برای حل مشکلات در گلستان باید یک حرکت جهادی با پیروی از سردار شهید سلیمانی و همکاری شیعه و سنی استان انجام شود.
 بازدید از طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در نشست اداری و نشست خبری با حضور خبرنگاران از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.


در این سفر ، وزرای اقتصاد، کشور، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، نیرو و معاون اجرایی و رییس سازمان برنامه و بودجه رییس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر