c_300_250_16777215_10_images_95002.jpg

 


ترکمن سسی - آدینه اراز جوانمردان رئیس کمیته  گورش استان عصر امروز در گفتگو با خبرنگارترکمن سسی اظهار کرد: مسابقات گورش مراسم نکوداشت ۲۸۹ مین سالروز تولد مختومقلی فراغی در آق توقای با شرکت ۱۴ تیم از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت آغاز می شود.



وی افزود: وزن کشی مسابقات گورش چهاردهمین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی در آق توقای قبل از ظهر پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت انجام و اولین گورش مسابقات نیز از ساعت ۱۴ آغاز می شود.

جوان مردان ادامه داد: امسال مسابقات گورش نکوداشت مختومقلی فراغی در ۵ وزن انجام می شود و تیم هایی از خراسان شمالی ، سمنان و توابع تهران ، مازندران و ۸ تیم از گلستان و جمعا ۱۴ تیم در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.
 
مسابقات والیبال نیز با تیم هایی از شهرستان های مراوه تپه، کلاله ، گنبدکاووس و منتخب آق قلا و بندرترکمن جمعا ۴ تیم برگزار می شود.

رییس کمیته گورش گلستان با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای نفرات و تیم های برتر در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: اسپانسر و حامی مالی چهاردهمین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی در آق توقای بازرگانی سعدی گنبدکاووس است که تمامی هزینه ها و جوایز مسابقات را به عهده گرفته است.

بانیان برگزاری این مراسم و مسابقات ورزشی ،  استانداری گلستان ، فرمانداری و بخشداری شهرستان مراوه تپه ، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان،  هئیت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و عشایری استان و شهرستان ،کمیته گورش استان هستند.

حدود ۵۰ نفر هیات اجرایی، داوری و رسانه ای در برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی در آق توقای همکاری دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر