c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-05-18_14-58-35.jpg

 

سونا جرجانی / خبرنگار ترکمن سسی - چوپانی گفت: در طرح اقتصادی جدید دولت برای اصلاح یارانه‌ها شاهد افزایش درآمد کشاورزان خواهیم بود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد چوپانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: با پیگیری‌های وزارت اقتصاد امسال شاهد افزایش قابل توجه قیمت تضمینی محصولات مهمی مانند گندم هستیم و در طرح اقتصادی جدید دولت شاهد افزایش درآمد کشاورزان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه، با تعادل برقرار شده و با افزایش درآمد کشاورز معیشت این قشر هم بهبود پیدا خواهد کرد، افزود: در گذشته کشاورزان ما به دولت یارانه می دادند و اخیرا هرچه قیمت جهانی است در دلار نیمایی ضرب می شود  و قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی مشخص می شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: دولت برای اجرای این طرح شجاعانه عمل کرده است و نتیجه خوبی در بر خواهد داشت که به نفع مردم و تولیدکنندگان خواهد بود.
چوپانی با اشاره به اینکه، دولت برای استفاده از نظرات بخش خصوصی، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را ایجاد کرده است، بیان کرد: با اصلاح قیمت چهار قلم کالای اساسی، 15 هزار میلیارد تومان درآمد نصیب کشاورزان می شود که می توانند برای توسعه و مکانیزاسیون بخش کشاورزی از آن بهره بگیرند.
وی با بیان اینکه این طرح نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: هدف دولت در این طرح سالم سازی اقتصاد است و باید بابت این شجاعت به دولت دستمریزاد بگوییم و با توجه به منافع آن برای تولیدکننده و مصرف کننده همه باید از آن حمایت کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر