c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-05-18_14-59-57.jpg


سونا جرجانی / خبرنگار ترکمن سسی - شهمرادی گفت: گلستان جزو سه استان برتر از نظر خدمات دهی به مشترکین در ایام کرونا بوده است.


به گزارش خبرنگار ما، غلامعلی شهمرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت 27 اردبیهشت روز جهانی مخابرات گفت: هدف ما رضایتمندی مردم و توسعه شبکه مخابراتی بوده است و توسعه در مخابرات هیچ وقت متوقف نمی شود.
وی با اشاره به بهره مندی روستاهای استان از اینترنت خانگی، افزود: بیش از 680 روستا از از 1005 روستای استان از اینترنت خانگی بهره مند هستند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان بیان کرد: بیش از 95 درصد از روستاهای گلستان اینترنت پرسرعت دارند و مصرف اینترنت در ایام کرونایی 3 برابر شده است.
شهمرادی با بیان اینکه، گلستان جزو سه استان برتر از نظر خدمات دهی به مشترکین در ایام کرونا بوده است، افزود: از دهه فجر تا 27 اردبیهشت ماه امسال 74 پروژه مخابراتی با اعتبار 621 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی سرقت کابل های مخابراتی را معضل مخابرات منطقه گلستان برشمرد و افزود: با سرقت کابل های مخابراتی هزینه های زیادی به مخابرات تحمیل می شود که در طول یک سال گذشته 11 هزار سرقت گزارش شده است که بیش از 10 میلیارد تومان برای مخابرات هزینه داشته است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان یکی از مشکلات مخابرات را عدم همکاری مالکین در جهت نصب سایت های مخابراتی در مناطق مسکونی عنوان کرد و گفت: وقتی مردم انتظار دارند که اینترنت پرقدرت داشته باشند باید محدودیت های این برخورداری نیز برطرف گردد و در این زمینه فرهنگ سازی در بین آحاد مختلف مردم جامعه و انعکاس این معضلات و مشکلات در رسانه ها، کمک بزرگی به مخابرات خواهد کرد تا خدمات مطلوبی ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر