c_300_250_16777215_10_images_95079.jpg

 


ترکمن سسی - یکی از وظایف رسانه ها ، این است که واقعیتهای اجتماعی ، فرهنگی ، رفاهی و معضلات جامعه را به درستی به تصویر کشیده و در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با ارائه راهکارها به انعکاس آنها بپردازد.



امروزه قدرت دنیای مجازی ( وب سایتها ، تلگرام ، واتس آپ ) در امر پاسخگویی بسیاری از مسئولین موثر بوده و در بالا رفتن روحیه مطالبه گری رسانه ها و افراد دلسوز دست به قلم نقش بسزایی را ایفا نموده است .

 البته مسئولین و نهادهای مردمی نیز خود را پاسخگو دانسته و بدانند که پست و مقام و عنوانی که به آنها سپرده شده برای خدمت هر چه بیشتر به مردم است.

در شمال شهر بندرترکمن ، هیچ گونه فضای سبز و پارک وجود ندارد. بنابر بند " ض " ماده ۸۵ حقوق شهروندی ، وجود فضاهای ورزشی در همه جای دنیا حق شهروندی محسوب می شود .

لذا بنابر بند ۲ ماده ۷۱ وظایف شورای اسلامی شهر ، احداث و نصب اداوات و تجهیزات ورزشی در محله مسیر گردشگری محل شنا یک نیاز اجتماعی احساس می شود.
که متاسفانه با گذشت ۵ دوره انتخابات شورای شهر ،تا به امروز هیچ برنامه ریزی و  اقدامی جهت ایجاد فضاهای تفریحی و فراغتی سالم جهت پر کردن و اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان و ساکنین این در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی صورت گرفته نشده است!


لذا جهت تحقق این مطالبه اجتماعی از شورا و مدیریت شهری مطالبه کرده و در فضای مجازی پوشش خبری داده ، تا حصول نتیجه مستمرا پیگیری خواهد شد.

عبدالستار کم ،فعال اجتماعی و مدیر پایگاه اطلاع رسانی قلعه جیق
خرداد ۱۴۰۱

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر