c_300_250_16777215_10_images_97136.jpg

 

ترکمن سسی - نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح درآمد پایدار دهیاران با ۱۸۴ رای در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در شورای نگهبان نیز بعد از بررسی تصویب شد و از هفته‌های آینده اجرایی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع اعضای شورای اسلامی روستاهای شرق گلستان اظهار کرد: طرح درآمد پایدار به عنوان یک لایحه در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح و با ۱۸۴ رای تصویب شد، این طرح در شورای نگهبان نیز تأیید و تصویب شده و از هفته‌های آینده اجرایی می‌شود.
وی گفت: طرح جامع مدیریتی در ۸۴ ماده و 8 فصل با تعاریف کلی حقوق دهیاران در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح شده و ظرف دو ماه آینده به صحن مجلس شورای اسلامی آورده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لایحه استخدام و اشتغال دهیاران که برخی از آنها با ۱۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه بلاتکلیف بوده در کمیسیون اجتماعی مطرح شده تا بتوانیم این موضوع را به سرانجام برسانیم.

دیدگاه‌ها  

0 #1 یونس دیدار 1401-08-08 15:49
این طرح به نظر می رسد طرح خوبی برای دهیاران و جامعه روستایی استان باشد.

اما آیا این طرح صرفا محدود به درآمد عمومی دهیاری ها برای عمران و آبادانی روستاهاست یا اینکه شامل استخدام و اشتغال ثابت دهیاران هم می شود جای سوال است.

اگر متولیان امر جزییات بیشتری از این طرح خوشنام ارایه فرمایند قطعا مورد استقبال جامعه دهیاران و روستاییان استان خواهد بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر