c_300_250_16777215_10_images_97141.jpg



ترکمن سسی : وحید حاج سعیدی در یادداشتی نوشت: تیم فوتبال نوین کشاورز علی آباد کتول که به عنوان نماینده گلستان در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد این روزها با مشکلات عدیده ای مواجه است.

از تکرار بازی و  کسر امتیازهای متوالی گرفته تا گرفتن حق میزبانی از این تیم و مردود کردن گل های سالم و... داستان به اینجا ختم نمی شود و ظاهرآ شیرین کاری های کمیته استیناف تمامی ندارد و پایتخت نشینان یک بار نشان دادند فوتبال کثیف، شایعه نیست و عین واقعیت است.
این کمیته در آخرین حکم خود در حالی بازی با تیم "مردان پاشا" را سه بر صفر به سود این تیم اعلام کرد که پیش از این کمیته انضباطی شکایت آنها در خصوص چهار کارته بودن امین هاشمی بازیکن نوین کشاورز را رد کرده بود.
کاری به قانونی بودن یا نبودن این رای نداریم. اینکه بازیکن کشاورز چهار کارته بود یا نبود و چرا کمیته انضباطی شکایت مردان پاشا را رد کرده است هم اصلا مهم نیست. مهم این است اگر یکی از بازیکنان مردان پاشا هم چهار کارته بود باز هم نتیجه بازی به همین راحتی به نفع نوین کشاورز اعلام می شد؟
در بازی برگشت تیم نوین کشاورز با بیرجند به دلیل استاندارد نبودن نور ورزشگاه حق میزبانی را از این گرفتند و بازی در ورزشگاه آزادی گنبد برگزار شد و جالب اینجاست که نور این ورزشگاه به دلیل خراب بودن برخی پرژکتورها از ورزشگاه علی آباد به مراتب کمتر بود و اعتراض بازیکنان بیرجندی را به همراه داشت!  حال سوال اینجاست اگر پرژکتور ورزشگاه بیرجند هم استاندارد نبود، بازی را در مشهد برگزار می کردند یا نیم ساعت زودتر شروع می کردند تا حق میزبانی از این تیم ضایع نشود؟!
یا اگر در روز مسابقه نیروی انتظامی در ورزشگاه نوین کشاورز هم حضور پیدا نکند، بازی این تیم مثل تیم پارسا صنعت بیرجند در زمین دیگری تکرار می شود؟!
اینها سوالاتی است که فدراسیون فوتبال باید جواب دهد و دلیلی برای این همه اجحاف در حق تیم های بخش خصوصی پیدا کند!
البته هنوز یک هفته دیگر تا پایان مسابقات فرصت باقی است و اگر تیم های دیگر ( حتی سایر لیگ ها) برای صعود یا عدم سقوط نیاز به امتیاز دارند، کمیته استیناف فرصت دارد چند امتیاز دیگر از تیم نوین کشاورز علی آباد کسر و به اندوخته آنها اضافه کند!

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر