c_300_250_16777215_10_images_97142.jpg

 

ترکمن سسی - آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش 8 نفری تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان حکایت دارد.


بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، امروز پنجشنبه ۱۶ تیر، ۵۰ نفر از مبتلایان به کرونا در گلستان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند و این آمار نسبت به روز گذشته از افزایش ۸ بیمار بستری خبر می‌دهد.
باشگاه خبرنگاران نوشت : از این تعداد ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا بستری هستند و ۸ نفر هم با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تکمیل واکسیناسیون، پرهیز از عادی انگاری و رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است.
بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت وضعیت شیوع کرونا در یازده شهر‌ستان گلستان مانند گرگان، گنبدکاووس، ترکمن، علی آبادکتول، آزادشهر، آق قلا، رامیان، کلاله، بندرگز، مینودشت و مراوه تپه آبی است و شهرستان‌های کردکوی، گالیکش و گمیشان در شرایط زرد قرار دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر