c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-11_21-52-44.jpg

 


ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن گفت: با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده ، انتقال سند عرصه شهرداری از بنیاد مستضعفان به نام شهرداری در مراحل پایانی کار است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، رحمن بردی قاضی لار امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سند عرصه ساختمان شهرداری در مرکز شهر تاکنون متعلق به بنیاد مستضعفان است گفت: برای اخذ سند عرصه ساختمان شهرداری رایزنی ها و پیگیری های مفیدی را شورای اسلامی و شهرداری انجام داده است و برای تحقق این کار امتیازاتی به بنیاد مستضعفان دادیم تا امتیازات و آورده خوبی برای شهرداری بدست بیاوریم.

شهردار بندرترکمن تصریح کرد: برآورد می کنیم اخذ سند عرصه ساختمان شهرداری ، آورده ای در حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان برای شهرداری داشته باشد و راه برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری فراهم خواهد شد.

قاضی لار خاطر نشان کرد: با انجام این مهم در آینده ، برنامه احداث ساختمان جدید شهرداری در یک محدوده دیگری از شهر را دنبال می کنیم و برای این کار مصوبه شورای کمیته انطباق را نیز داریم.

شهردار بندرترکمن یادآور شد: احداث یک پروژه تجاری در مرکز شهر قطعا برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری تاثیر گذار خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر