c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-11_22-42-40.jpg


ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن با تاکید بر ضرورت اجرای آسفالت در بسیاری از معابر شهر از اجرای نهضت آسفالت با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در بندرترکمن خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، رحمن بردی قاضی لار ظهر امروز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: نهضت آسفالت در شهر بندرترکمن با ۸۲۰۰ تن آسفالت با جدیدیت در حال پیگیری است.

شهردار بندرترکمن افزود: در همین راستا ، نصب کاهنده سرعت با اعتبار ۶۰ میلیون تومان، زیر سازی با ۸۰۰۰ تن گراویل با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و پخش بیس با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان و احداث جداول نهرهای بتنی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

وی درخصوص بازگشایی خیابان جمهوری گفت: این کار تنها از توان شهرداری خارج است و نیاز به همکاری استانداری و نماینده مجلس و مراجع بالاتر دارد. ما در مجموعه شهرداری صرفا می توانیم مقدمات کار را فراهم بکنیم.

قاضی لار تاکید کرد: بحث بازگشایی خیابان جمهوری پروژه بزرگ و پرهزینه ای است و چندین برابر بودجه سالانه شهرداری بندرترکمن نیاز به اعتبار دارد.

شهردار بندرترکمن در خصوص پرهزینه بودن اجرای این پروژه گفت: تنها برای طرح مطالعاتی آن و امکان سنجی اجرای آن ، شرکت مشاور فاکتور ۲۸۰ میلیون تومانی ارائه داده است و آن هم تنها مطالعه است و قبل از انجام هیچ اقدامی این میزان هزینه دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر