c_300_250_16777215_10_images_99096.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، بر اولویت آموزش خبرنگاران استان و برگزاری دوره های حرفه ای و تخصصی روزنامه نگاری در استان تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، محمد رعیت در گفتگوی ویژه خبری با صدا و سیمای مرکز گلستان به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به برگزاری چهار دوره آموزش حرفه ای روزنامه نگاری طی ۶ ماه مسولیت خود در استان بر حمایت از خبرنگاران تخصصی در حوزه های کشاورزی ،صنعت ، اقتصاد ... و فرهنگ و هنر در استان تاکید می کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد غالب استان کشاورزی است نیاز به فعالیت خبرنگاران حوزه تخصصی کشاورزی و حتی دیگر حوزه های تخصصی با توجه به علائق و نیازهای خبرنگاران و رسانه های استان محسوس است و از خبرنگاران حوزه های تخصصی به صورت ویژه حمایت می شود که شامل خود خبرنگاران این حوزه ها و رسانه های مرتبط با آنان است.

رعیت با تاکید بر برنامه تمرکز زدایی از فعالیت ها از جمله برگزاری دوره های آموزشی گفت: با این نگاه و همکاری خانه مطبوعات استان از چند هفته قبل یک دوره روزنامه نگاری حرفه ای برای ارتقای سطح دانش خبرنگاران با حضور اساتیر برتر کشوری و مورد تایید دفتر برنامه و مطالعات رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی گنبدکاووس در حال اجراست.

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر