c_300_250_16777215_10_images_10125.jpg

 

ترکمن سسی - زلیخا عادلی ، عامل توسعه خوشه مبلمان عطا آباد گفت: ورود دانشگاه باعث رشد و پیشرفت علمی و تخصصی منطقه می شود.


به گزارش خبرنگار خوشه، زلیخا عادلی در نشست رئیس دانشگاه آزاد علی آباد کتول با اعضای شورای اسلامی این روستا ضمن ابراز خرسندی از ورود دانشگاه به روستای عطا آباد گفت: ورود دانشگاه سبب تسریع پیشرفت علمی و توسعه روستای عطا آباد خواهد شد.
وی با اشاره به وجود بالای 6 هزار نفر نیروی شاغل در عطا آباد افزود: با وجود داشتن این تعداد نیروی شاغل در عطا آباد همچنان کماکان تامین نیروی انسانی از دغدغه های مهم این روستا می باشد.
عامل توسعه خوشه مبلمان عطا آباد با تاکید بر رشد فزاینده بخش های تخصصی مبلمان در منطقه گفت: توسعه روستای عطا آباد به گونه ای بوده است که روستاهای همجوار نیز به تاسی از این رشد و توسعه، فعالیت های گسترده ای را در سایر بخش های تخصصی صنعت مبلمان همچون رنگ رزی، رو کوبی و یا بخش های مشابه را در مناطق خود انجام داده اند و ما امروز شاهد پیشرفت و توسعه صنعت مبلمان عطا آباد در روستاهای همجوار نیز هستیم.
عادلی با اعلام آمادگی و حمایت همه جانبه از ورود دانشگاه به عطا آباد، تصریح کرد: یکی از مباحث توسعه خوشه ای توسعه همه جانبه است و در این خصوص دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول می تواند برای رسیدن به اهداف ویژه فرهنگی و آموزشی خوشه مبلمان عطا آباد، کمک شایانی کند.

*عطا آباد مصادق کارآفرینی موفق در تمام کشور است*
دکتر سید رضایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد نیز در این نشست با تاکید براینکه، عطا آباد مصادق کارآفرینی موفق در تمام کشور است، گفت: امروز تلاش مردمان عطا آباد به عنوان الگوی موفق توسعه ای روستایی قرار گرفته است و با افتخار سبب کاهش واردات مبل به منطقه شده است.
وی تصریح کرد: این مهم اتفاق مثبتی در راستای توسعه منطقه می باشد و ما به عنوان تشکل علمی از شما مردم عطا آباد تشکر می کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد با اشاره به اینکه، طی این 10 سال عطا آباد کار بزرگی را انجام داده است، افزود: الان زمان برنامه عملیاتی است و برنامه ریزی های دیگر در اولویت بعدی ما می باشد و ما نگاه مان باید به آینده باشد و هر کاری که لازم است در توسعه و پیشرفت آینده عطا آباد تاثیر داشته باشد را انجام دهیم.
وی با تاکید براینکه، در کنار استقرار تولید، باید استقرار دانش هم داشته باشیم، افزود: لازم است با چشم انداز اینکه عطا آباد در آینده می تواند به بزرگ ترین کارخانه تولید مبل خاورمیانه تبدیل شود، سعی و تلاش کرد و در این راستا ادامه تحصیل و کسب علم نیز حلقه مفقوده روستای عطا آباد می باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد خاطر نشان کرد: مدیریت بازرگانی، مهندسی صنایع، حسابداری، حقوق، آی تی، مبلمان و صنایع چوب از رشته های پیشنهادی می باشد و در این بین، رشته های مبلمان و صنایع چوب اولویت بیشتری نسبت به سایر رشته ها دارند.

ادریس پقه عضو شورای اسلامی عطا آباد نیز در این نشست گفت: ورود دانشگاه به عطا آباد سبب رشد و جهش اقتصادی در منطقه می شود.

برگزاری رویداد استارتاپی در مهر ماه، برگزاری نمایشگاه بزرگ مبلمان در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول، تفاهم نامه ای همکاری بین خوشه مبلمان عطا آباد و دانشگاه (در راستای خرید کارکنان، دانشجویان و اساتید از مبلمان عطا آباد) و عقد قرارداد همکاری درخصوص ایجاد کارگاه مبلمان عطا آباد در دانشگاه  و ایجاد نمایشگاه دائمی در دانشگاه  از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است همچنین بعد از اتمام نشست، تیم دانشگاه و تیم توسعه مبملمان عطا آباد ضمن بازدید از کارگاه فنی و حرفه ای مرحوم قره باش روستای عطا آباد، از خط تولید واحد مبلمان ماهان بازدید کردند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر