c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-09-23_15-48-12.jpg

 

ترکمن سسی - دردی محمد کمی مربی بدنساز تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: تیم هرچه دیرتر بسته شود طبیعتا زمان تمرینات هماهنگ سازی کمتر شده و انتظار نتایج مطلوب از تیم در بازی های ابتدایی کاهش می یابد.



دردی محمد کمی در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی، یکی از مشکلات عمده در برخی باشگاه های لیگ برتر را دیر بسته شدن تیم ها دانست و افزود: تیم ها می بایست پیش از شروع مسابقات رسمی به آمادگی کامل برسند، اما تعدادی از تیم ها در زمان مناسب به این مرحله از آمادگی نمی رسند.

دردی محمد کمی ادامه داد: از سوی دیگر بازیکنان حرفه ای با تیم های قرارداد می بندند که از تراز قابل قبولی برخوردار بوده و شرایط یک شروع قوی برایشان مهیا باشد. بک بازیکن حرفه ای کلیه شرایط از جمله محیط و مسکن را در نظر گرفته و حتی وجود و با عدم وجود فرودگاه در شهر ساکن را برای بستن قرارداد لحاظ قرار می دهند. البته بازیکنان بومی حدالامکان با شرایط کنار آمده و از خود سختگیری چندانی نشان نمی دهند.

این مربی، والیبال شهرداری گنبد را از باشگاه های خوش حساب در کشور معرفی کرد و یادآور شد: در والیبال کشور کمتر کادری را می توان نام برد که در دراز مدت از یک مربی استفاده کنند. والیبال گنبد در سال های گذشته از دانش مربیان مختلفی بهره برده و امسال به رامین بابایی سپرده شده است تا بتواند توانایی هایش را در طبق اخلاص بگذارد. برای این منظور می طلبد تا مجموعه صاحب نظران و دلسوزان جامعه در کنار بازیکنان بوده و سهم بسزایی در موفقیت های آتی داشته باشند.

کمی تاکید ورزید: فراموش نکنیم که تیم به یک شخص خاص تعلق ندارد. حاشیه های بی مورد همیشه بیشترین آسیب را می زنند. والیبال گنبد سرمایه های بسیاری را چه در سطح بازیکن و مربی به بدنه والیبال ملی معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: روی هر یک از سرمایه ها تا رسیدن به حد مطلوب تلاش های زیادی صورت گرفته است. بازیکنان و مربیان تراز اول خودسان به طور دائم در یک سطح باقی نمانده و به تیم های بزرگتر نقل و مکان می کنند‌ نتیجه این فرایند بازی در عالی ترین سطح والیبال می باشد.

بدنساز تیم والیبال شهرداری گنبد خاطر نشان ساخت: بنیه مالی مناسب و امکانات نقش مهمی در بازیکن سازی دارند. در دهه شصت والیبال ایران در دنیا شناخته نمی شد، اما در نتیجه سرمایه گذاری بازیکنان ساخته شدند و با باز شدن پای مربیان تراز اول، والیبال ایران در معتبرترین مسابقات به بازی گرفته شد. در کنار بازیکن سازی اهمیت به پرورش مربیان نخبه می تواند به نفع این استان والیبال خیز باشد. زمان آن است تا سطح نگاه خود را از چیزی که در آن قرار داریم به بالاتر ببریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر