c_300_250_16777215_10_images_10428.jpg

 


گنبدکاووس – ترکمن سسی - معاون امورعمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: ادارات متولی با مجوز شورای مسکن، ساخت و ساز مسکن ملی در گنبدکاووس را باید به مرحله اجرا در آورند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عبدالحمید گوگلانی این هفته در جلسه شورای مسکن این شهرستان با اشاره به رتبه اول گنبدکاووس در شناسایی و تملک عرصه‌ها در طرح مسکن ملی گفت: در زمینه شناسایی و تملک و انتقال سند مسکن ملی عملکرد خوبی داشته‌ایم و مرحله بعدی مرحله اجراست .
 وی از عملکرد شورای مسکن بویژه ادارات ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی قدردانی کرد.
گوگلانی افزود: با استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن شرکت تعاونی ادارات تشکیل و از ظرفیت مسکن ملی نسبت به خانه‌دار کردن کارکنان اقدام شود.
وی مصوبات این جلسه را برگزاری دو هفته یک بار جلسه شورای مسکن، حصارکشی و علامتگذاری زمینهایی که سند آنها به سازمان ملی مسکن منتقل شده، استعلام ظرفیت‌سنجی تامین آب شرب قبل از اجرای پروژه‌ها، بررسی تملک عرصه ۲هکتاری ورودی اینچه‌برون، شرکت دبیر شورای بانکها در جلسات،احصاء مشکلات روستاها در موضوع زمین، تملک عرصه ۵ هکتاری براساس ماده‌۲۹ قانون ششم توسعه، مکاتبه با ستاد مسکن استان در خصوص افزایش قیمت یونولیت و سهمیه بندی و افزایش قیمت سفال برشمرد و خواستار بازبینی اختصاص زمین برای احداث خانه های تک واحدی در روستای تنگلی به نفع مردم شد.
معاون امورعمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با اشاره به مصوبات شورای بازآفرینی شهری افزود: شهرداری گزارشی در خصوص بهسازی بافت های فرسوده و نوع مشوقها و اطلاع رسانی طرح به فرمانداری اعلام کند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 سرشتی 1401-09-08 22:19
یکی از اولویت ها در طرح نهضت ملی مسکن و حتی بهسازی بافت های فرسوده شهری همکاری بانک های عامل برای اعطای تسهیلات ساخت و بهسازی مسکن است. چون حدودا ۵۰ درصد هزینه های این کار قرار است از طریق همین وام ها انجام شود. یعنی عملا نصف این کارها متکی به وام های بانکی است. پس از بابت اعطای این وام ها( اینکه بانک ها به موقع همکاری خواهند کرد) و شرایط و ضمانت و تقسیط وام ها نیز به متقاضیان اطلاع رسانی مناسب انجام شود.
نقل قول کردن
0 #2 ص. گری 1401-09-09 00:49
بعد از گذشت حدود یک و نیم سال از آغاز به کار دولت تازه از تامین زمین برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر گنبدکاووس و مرحله اجرا صحبت می شود. امیدواریم این طرح بتواند در نهایت حدود ۱۲ هزار متقاضی شهرستان گنبدکاووس را راضی بکند.
نقل قول کردن
0 #3 م. قره خانی 1401-09-09 07:14
در طرح مسکن ملی ، با فرض حذف قیمت زمین که توسط دولت تامین می شود، هر متربع مسکن در شهر گنبدکاووس حدودا چقدر تمام می شود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر