c_300_250_16777215_10_images_10426.jpg

 

بندرترکمن – ترکمن سسی – عبدالستار کم فعال اجتماعی بندرترکمنی از ارسال درخواست احداث ساختمان آتش نشانی در شمال شهر به دفتر شورای اسلامی شهر بندرترکمن خبر داد.


این فعال اجتماعی بندرترکمنی نوشت: " امروز سه شنبه ،درخواست نامه احداث ساختمان آتش نشانی در شمال شهر ارسال و به شماره نامه ۷۱۰ به مورخه ۰۸ / ۰۹ / ۱۴۰۱ در دبیرخانه شورای اسلامی شهر بندرترکمن ثبت گردید.
در شمال شهر بندرترکمن ، در دوره پنجم شورا در زمان شهردار محمود کم زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع واقع در بر خیابان عدالت۲ خریداری شده ،البته دو منظوره بوده : فضای سبز  و احداث شعبه آتش نشانی .
اکنون کار اعضای شورای ششم خیلی خیلی راحت شده و دغدغه ای در خصوص خرید زمین ندارند.
ریاست محترم شورا ، دستور بررسی نامه را داده و به کمیسیون مربوطه در شورا ( کمیسیون تخصصی برنامه و بودجه شورا ) ارجاع تا بررسی های لازم را انجام داده تا در جلسات بعدی جهت اجرایی این طرح، به تصویب شورا برسد.
اگر هزینه طراحی و بهسازی المان میدان مختومقلی را تقریبی، حدود ۱/۵ میلیارد تومان برآورد هزینه بکنیم ، لاقل با آن مبلغ میتوان استارت ساخت ساختمان آتش نشانی ( پی و اسکلت و...) را در آن نقطه زد."


شهروندخبرنگار : عبدالستار کم
۸ آذر ۱۴۰۱

دیدگاه‌ها  

0 #1 ک. پورقاز 1401-09-08 22:11
اگر در مجموعه مدیران شهری ارادت ای برای احداث ساختمان آتش نشانی در شمال شهر باشد تقریبا شرایط مهیاست. انتظار است خیرین منطقه نیز در این کار سهیم شوند و استانداری نیز برای تجهیز آن حمایت کند.
نقل قول کردن
0 #2 ب. کمی 1401-09-09 01:04
پیگیری احداث شعبه آتش نشانی در شمال شهر بندرترکمن از طرف فعالان اجتماعی شهر جای تشکر دارد. البته این نمونه ای از پیگیری هاست و دلسوزان مردمی و سازمان های مردم نهاد ظرفیت بزرگی برای رفع کاستی های شهر است. درود بر شما
نقل قول کردن
0 #3 گوگلانی 1401-09-09 07:11
تشکر از جوانان مطالبه گر شهر بندرترکمن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر