c_300_250_16777215_10_images_10708.jpg

 


ترکمن سسی - مدیر مدرسه علمیه خادمیه اهل سنت روستای امانلی خراسان شمالی گفت: بعد از انقلاب ائمه جمعه، جماعت مساجد، مدیران و مدرسین مدارس علمیه اهل سنت کشور به آزادی های دینی رسیدند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، گلدی آخوند کمالی در گفتگویی اظهار کرد: به برکت این انقلاب امام راحل و وجود حضرت آیت الله خامنه ای که اهل سنت ایشان را اولی الامر دانسته و اطاعت از ایشان را برخود واجب می دانند، بعد از انقلاب ائمه جمعه، جماعت مساجد، مدیران و مدرسین مدارس علمیه اهل سنت کشور به آزادی های دینی رسیدند.
این عالم اهل سنت یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب دشمن به عناوین مختلف و سرمایه گذاری در ایجاد اتاق فکر برای ایجاد توطئه در کشور تلاش های گسترده ای نمودند, در حالی که آمریکا، اسرائیل، انگلیس و مواجب بگیرشان درصدد آن هستند که ام القرای جهان اسلام را به مرحله نابودی بکشانند و با فشار های مختلف اعم از سیاسی و اقتصادی کشورمان را به زانود درآورند و از پیشرفت آن جلوگیری نمایند که ما هرگز به دشمنان اجازه دست درازی به کشور و نابودی ارزش های اسلامی در ایران را نخواهیم داد و با یدواحده تمامی نیرنگ های آنان را از بین خواهیم برد.
مدیر مدرسه علمیه خادمیه اهل سنت روستای امانلی تاکید کرد: همچنین باید عرض کنم ما در این برهه از زمان باید اصل اسلام را در نظر داشته باشیم و اسلام و مسلمانان دارای حرمت و جایگاه عظیمی هستند، موضع امت اسلامی باید موضع اسلام باشد، بدین معنا که اتحاد و انسجام مسلمین یک موضع مشترک در میان تمامی فرق و مذاهب اسلامی است فلذا باید مهم تلقی گردد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر