c_300_250_16777215_10_images_10723.jpg

 

 
ترکمن سسی - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: برای اجرای طرح ملی مسکن در گلستان تاکنون ۲۰۰ هکتار زمین برای ۲۸ هزار واحد مسکونی تامین شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهیایی در گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای گلستان اظهارکرد: برای اجرای طرح ملی مسکن در گلستان تاکنون ۲۰۰ هکتار زمین برای ۲۸ هزار واحد مسکونی تامین شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: از ۱۵ هزار و ۴۷۶ متقاضی تایید شده مسکن ملی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر گلستان تا کنون سه هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه اولیه را واریز کرده‌اند.
وی گفت: در مسکن روستایی هم سهمیه ما در سال ۱۴۰۱ به ۱۱ هزار واحد افزایش یافته و تا کنون هشت هزار و ۲۰۰ پروانه صادر شده است.
مهیایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: گلستان استانی محروم و چهارمین استان فقیر کشور است و برای استفاده از ظرفیت‌های استان با هدف توسعه و افزایش درآمدها در سفر رئیس جمهور به گلستان ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که تا کنون دو هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان بیان کرد: هزار و ۶۷۳ طرح عمرانی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر