c_300_250_16777215_10_images_10724.jpg

 


ترکمن سسی - امام جمعه قازان قایه گفت: اگر صادقانه قضاوت کنیم  و واقع بینانه نظر بدهیم خدمات نظام به اهل سنت غیر قابل انکار است.  


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، آخوند ناصر محمد قزل در نماز جمعه تاریخ 14 بهمن 1401 در مصلی اهل سنت قازان قایه شهرستان مراوه تپه با اشاره به اینکه، عزت و افتخار امروز ما به برکت انقلاب است، گفت: قبل از انقلاب حوزه ها و علما ارزش و جایگاهی نداشتند، اما امروز به برکت انقلاب و نظام مقدسمان مراکزی همچون مرکز اسلامی و مرکز خدمات حوزه های علمیه به علما و حوزه ها خدمات می دهند و اگر صادقانه قضاوت کنیم  و واقع بینانه نظر بدهیم خدمات نظام به اهل سنت غیر قابل انکار است.
 
آخوند قزل با تاکید براینکه، عزت و افتخار امروز ما به برکت انقلاب است، بیان کرد: امروز تا جایی پیشرفت کرده ایم که نظرات شورای افتاء اهل سنت که با خرد جمعی فعالیت می کند در دنیا قابل بحث و بررسی است.
آاین عالم اهل سنت افزود: امروز وجود فرمانده نیروی دریایی، نمایندگان مجلس، فرمانداران، بخشداران، شهرداران اهل سنت و همچنین استفاده از اهل سنت در مناصب دولتی و مسئولیت های مختلف اداری، به برکت انقلاب است، شاید کمبودهایی داشته باشیم اما باید این همه افتخار و عزت را هم بیان کنیم و بگوییم.

وی با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام، مکتب، پرچم و باور همه ماست، افزود: ایام الله دهه فجر گرامیداشت روزی است که به برکت مجاهدت های امام راحل کلمه اسلام، با نام کشورمان عجین شد.
امام جمعه قازان قایه در بخشی از سخنان خود گفت: خداوند متعال در فرمایشات خود می فرمایند، هیچ نعمتی را بر نمی داریم و نعمتی را به تباهی تبدیل نخواهیم کرد مگر اینکه نیت و نفس انسان عوض شود. امروز که اقلیم منطقه عوض شده و خشکسالی و به کمبود محصول کشاورزی دچار شده ایم، به خاطر این است که نیت و نفس ما تغییر کرده است. باید شکران نعمت کنیم و قدر بدانیم تا باعث افزونی نعمات باشیم.
آخوند قزل با تاکید براینکه، انقلاب تحول عظیمی در همه امور ایجاد کرد، گفت: قبل از انقلاب، اگر می خواستیم مسجدی را بسازیم، با هزار منت و مشکل و مانع برخورد می کردیم، اما امروز در همین قازان قایه خودمان مساجد خوبی داریم. اگر به همه امور و امکانات نگاه کنیم متوجه می شویم که در تمامی عرصه ها از جمله خدماتی، بهداشتی، علمی، پزشکی، عمران و آبادنی و خیلی چیزهای دیگر پیشرفت کرده ایم.
وی بیان کرد: امروز تبلغات سوء دشمن بقدری زیاد شده است که انگار ما در کشورمان بی نان و غذا و در آواره گی هستیم.
نائب امام جمعه مراوه تپه با ذکر اینکه، تلقین در باور مردم تاثیر زیادی دارد، افزود: امروز دنیا از ایران و اسلام به وحشت افتاده است، دشمنان از زمانی که ما اسلامی شده ایم برای ما دندان تیز کرده اند و مدام با تبلغات سوء خود می خواهد ما را دچار اختلاف و کینه کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر