c_300_250_16777215_10_images_10728.jpg

 

ترکمن سسی -  «مصطفی صبوحی»، خبرنگار هفته نامه یاپراق (نخستین نشریه استان گلستان) پس از سالها تلاش و قلم فرسایی در کسوت خبرنگار بازنشسته شد.

 

یکی از مراحل با اهمیت و مهمی که در زندگی وجود دارد بازنشستگی است. دقیقاً زمانی که تغییر و تحول بزرگی در زندگی ما اتفاق می افتد برخی از افراد بی صبرانه منتظر رسیدن این روز هستند اما برخی دیگر همچنان نمی توانند دست از کار و تلاش بردارند و مدام بر این باورند که همیشه باید در جامعه فعال بود.
 چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت به جامعه گذراندند و در جهت تحقق اهداف فعالیت هایشان خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران تلاش کردند و اینک با کوله باری از تجربه، سنگر خدمت را به دیگران سپردند.
 «مصطفی صبوحی»، خبرنگار هفته نامه یاپراق (نخستین نشریه استان گلستان) پس از سالها تلاش و قلم فرسایی در کسوت خبرنگار بازنشسته شد. وی مهرماه 1341 در شهر گنبدکاووس متولد شد و با حضور در هشت سال دفاع مقدس و عملیات متعدد از جمله فتح المبین (عملیات آزاد سازی خرمشهر) به افتخار ایثارگری نائل آمد.
 صبوحی، فعالیت مطبوعاتی اش را  از سال  1367 در دفتر نمایندگی روزنامه اطلاعات گنبدکاووس آغاز کرد و از سال 1370 به عنوان نماینده و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد. سپس به صورت قراردادی جذب خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شد و این همکاری تا سال 1381 تحت عنوان رابط خبری (حق التحریر) در حوزه شرق استان ادامه داشت.  وی از بهمن ماه 1375 سرپرستی روزنامه ایران را در شرق استان گلستان را به عهده گرفت و در سال 1380 به عنوان خبرنگار و سرپرست نمایندگی روزنامه جام جم منصوب شد و ضمن پوشش اخبار منطقه تیراژ روزنامه جام جم را به 3700 نسخه در روز در سطح شرق استان گلستان ارتقاء داد. وی در اقدامی بی سابقه در سال 1391 مسابقات سوارکاری کورس بهاره گنبدکاووس و نیز تابستانه بندرترکمن را همراه با تهیه گزارش ها و مقالات مرتبط به اسب و سوارکاری و معرفی پیشکسوتان این عرصه تحت عنوان ویژه نامه اسبدوانی به صورت هفتگی مکتوب و به چاپ رساند. صبوحی از سال 1386 سرپرست نشریه استانی یاپراق و همچنین از سال 1396 سرپرستی نشریه استانی بامداد گلستان و نیز از سال 1385 نمایندگی روزنامه سیاست روز در شرق استان گلستان را نیز عهده دار شد.
در سال 1401  همزمان با روز خبرنگار از سه دهه فعالیت وی به عنوان فعال رسانه ای پیشکسوت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.  وی جزو اولین فعالان عرصه مطبوعاتی و خبرنگاری استان گلستان است که در مهرماه سالجاری تحت پوشش بیمه خبرنگاران از «هفته نامه یاپراق» به بازنشستگی نائل گردید.
«پایگاه خبری ترکمن سسی»، ورود این همکار رسانه ای پیشکسوت به فصل نوینی از زندگی را صمیمانه تبریک گفته و امیدوار است این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمر وی باشد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 مسعود 1401-11-19 17:21
برای آقای مصطفی صبوحی که سال ها در عرصه رسانه ترکمن صحرا زحمت کشیده خدا قوت می گوییم. تندرست و پایدار باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر