c_300_250_16777215_10_images_10971.jpg

 


ترکمن سسی - اکبر پیرا - حلول سال نو و بهار پُر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده ، سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

 

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدیر الیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پُر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده ، سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

پیام ما امسال ، صلح و دوستی و آشتی با تمام جهانیان خواهد بود ، امیدوارم که سال ۱۴۰۲ سال عزت و سرافرازی برای میهن ما خواهد بود.

سال رونق اقتصادی ، توام با مهار تورم و عدم تبعیض و عدالت محوری را آرزو می کنم.

نوروز الهام بخش تحول و سرآغاز گام های بزرگ است.
نوروز همیشه با خود یک پیام را به همراه می آورد
پایان فصل سرد ، پایان کینه و کدورتها ، پایان جنگ ملتها و سلطه در تمام دنیا ، پایان گرانی و تورم و ثبات ارزش پول ملی ایران

در آغاز سال به همدیگر قول دهیم که دستهایمان را به همدیگر دهیم و در سال جدید با یاری هم منظری زیبا و زندگی خاطره انگیز خلق کنیم و یاس و ناامیدی را بزدائیم و شعار ما تنها فقط یک شعار نباشد بلکه عمل را در راس آن قرار دهیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر