c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-03-20_16-03-24.jpg

 

 

ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن در آستانه فرارسیدن سال جدید در یک پیام ویدیویی خطاب به شهروندان بندرترکمن، گزارش مختصری از اقدامات شاخص مدیریت شهری در سال جاری ارائه داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، رحمان بردی قاضی لار با اعلام اینکه شهرداری بندرترکمن بعد از حدود یک قرن صاحب خانه شد افزود: سند عرصه شهرداری بندرترکمن متعلق به بنیاد مستضعفان بود و با حمایت های استانداری گلستان و موافقت وزارت راه و شهرسازی ، سند عرصه به نام شهرداری بندرترکمن صادر شد.

قاضی لار از تحقق صد درصدی بودجه شهرداری بندرترکمن طی نه ماه اول سال جاری به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این دوره مدیریت شهری یاد کرد و افزود: با انضباط مالی و صرفه جویی در هزینه ها توانستیم چهار ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه امسال سهمیه قیر شهر صد درصد جذب شده ادامه داد: آسفالت معابر شهر را با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان و با حدود ۱۲هزار تن اجرا کردیم که با آسفالت اجرا شده طی هشت سال اخیر در شهرداری بندرترکمن برابری می کرد.

قاضی لار افزود: پارک شهید حافظی را با مساحت ۵۴۰۰ مترمربع افتتاح کردیم ، پارک ولیعصر را در خیابان استقلا بهسازی کردیم و یک پارک دیگر را در منطقه محروم شهر در دست احداث داریم که به زودی افتتاح خواهد شد.
وی عدم وجود روشنایی مناسب در سطح معابر شهر را از دغدغه های مدیریت شهری و شورای شهر بندرترکمن عنوان کرد و افزود: اجرای تیر چراغ برق و روشنایی بلوار شهید بهشتی اجرا شده و این برنامه را در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهیم داد.

شهردار بندرترکمن گفت: دفع فاضلاب شهری  و جمع آوری آب های سطحی در جویی های روباز انجام‌می شود و یکی از مطالبات به حق شهروندان ساماندهی لجن های ریخته شده در سطح معابر بود که در این راستا قراردادی با نخبگان دانشگاهی تهران منعقد کردیم و امسال اولین ماشین مکانیزه لجن بر را ساختیم که تست آن انجام شده و شکر خدا جواب داده و به زودی افتتاح خواهد شد و در سال جدید یکی دو دستگاه دیگر از این ماشین را تهیه خواهیم کرد.

c_300_250_16777215_10_images_10978.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 حکیم اقبالی 1402-01-01 15:28
جای خوشحالی است که ساختمان شهرداری به نام خود شهرداری ثبت شد.
نقل قول کردن
0 #2 نورمحمد 1402-01-01 15:57
خدا قوت به رحمان قاضی لار شهردار محترم بندرترکمن، اعضای شورای اسلامی و کارکنان ک کارگران پرتلاش شهرداری
نقل قول کردن
0 #3 رسول چوگان 1402-01-01 15:59
بهترین شهرداری که به بندرترکمن اومده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر