c_300_250_16777215_10_images_12286.jpg

 

 


ترکمن سسی - هنرستان تمام خیرساز زنده یاد احمد محمدی در گنبدکاووس، صبح فردا (چهارشنبه) با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.


براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس، مراسم بهره برداری از هنرستان تمام خیرساز زنده یاد احمد محمدی ساعت هشت صبح فردا ( چهارشنبه 17 خرداد 1402) با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عملیات ساخت هنرستان خیر ساز 12 کلاسه زنده یاد احمد محمدی در گنبدکاووس با زیربنای 2 هزار و 170 متر مربع در 3 طبقه دی ماه 1399 آغاز شد.

این هنرستان تمام خیرساز است و تمامی هزینه های احداث، تجهیز و راه اندازی آن توسط خانواده زنده یاد احمد محمد خیر بزرگ کشوری پرداخت شده است.

مدیر سابق آموزش و پرورش گنبدکاووس گنبدکاووس، پیش تر اعلام کرده بود این هنرستان برای تحصیل دانش آموزان دختر در رشته‌های فنی و کاردانش احداث و به عنوان هنرستان تخصصی رشته خیاطی از آن استفاده خواهد شد.

هنرستان زنده یاد احمد محمدی در انتهای خیابان سعدی شمالی، ابتدای کوی ملانفس گنبدکاووس واقع است.

براساس این گزارش، پس از مراسم افتتاح این هنرستان، مراسم کلنگ زنی پروژه بزرگ آموزشگاه دانش آموزان اوتیسم در خیابان امامزاده، کوچه شهید سید جواد حسینی برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر