c_300_250_16777215_10_images_12287.jpg

 

ترکمن سسی – سرپرست شهرداری آق قلا بر جمع‌آوری نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی معابر سطح شهر و صدور اخطاریه به صاحبان املاکی که در معابر مصالح ساختمانی رها کرده و یا نخاله‌ پراکنده کرده‌اند، تاکید کرد.


براساس اعلام روابط عمومی شهرداری آق قلا، هوشنگ جاهد اظهار کرد: جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی سطح شهر و صدور اخطار به متخلفین کسانی که نسبت به پراکندگی و رهاسازی نخاله و پسماندهای ساختمانی در سطح شهر و مکان‌های غیرمجاز همچون زمین‌های بایر، محوطه‌های اراضی بافت‌های فرسوده و ... اقدام کنند با جدیت برخورد قانونی خواهد شد

جاهد یادآور شد: به واسطه ساخت سازهایی که در شهر انجام می‌شود مالکان و سازندگان املاک در حال ساخت، اقدام به انبار کردن مصالح و پخش نخاله در معابر، پیاده‌روها و مسدود کردن معبر عمومی می‌کنند که حوزه خدمات شهری شهرداری ، طبق قانون موظف به صدور اخطاریه برای جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی هستند.

وی تاکید کرد: ضروری است مالکان نخاله‌های ساختمانی و مصالح از معابر عمومی در اسرع وقت جمع آوری بکنند ، در غیر این صورت نیروهای خدمات شهری بعد از دادن اخطار لازم به متخلفین، راسا به جمع‌آوری این موارد و رفع سد معبر اقدام کرده و طبق قانون با مالک متخلف برخورد خواهد شد.


 جاهد با اشاره به مکان‌یابی یک نقطه برای تخلیه نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی، گفت: بر اساس تبصره ۴ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، شهرداری مکلف است محل‌های مخصوصی را برای تخلیه نخاله، زباله و فضولات ساختمانی و مواد رسوبی و فاضلاب و نظایر آن‌ها تعیین و به اطلاع شهروندان برساند که در این رابطه یک نقطه ( سایت نخاله ساختمانی شهرداری در خروجی شهر به سمت مرز اینچه برون و نرسیده به کمربندی - سمت شرقی جاده ) برای این منظور مکان‌یابی شده است.


 سرپرست شهرداری با تاکید بر عزم جدی شهرداری آق قلا بر پاکسازی محیط و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از معابر سطح شهر افزود : با کسانی که نسبت به پراکندگی و رهاسازی نخاله و پسماندهای ساختمانی در سطح شهر و مکان‌های غیرمجاز همچون زمین‌های بایر، محوطه‌های اراضی بافت‌های فرسوده و ... اقدام کنند با جدیت برخورد قانونی خواهد شد.


هوشنگ جاهد خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه سدمعبر و تجمع نخاله‌های ساختمانی، عمرانی و پسماند هر چند در حجم کم ، به سامانه 1100 اطلاع رسانی کنند تا نسبت به جمع‌آوری و رفع مشکل اقدام شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر