c_300_250_16777215_10_images_12288.jpg

 

 

گرگان – ترکمن سسی – استاندار گلستان گفت: توجه به اقتصاد سبز در گلستان ضرورتی اجتناب ناپذیر است و می تواند سرعت پیشرفت استان را افزایش دهد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه 16 خرداد 1402 در آیین گرامیداشت روز محیط بان و هفته محیط زیست اظهار کرد: کار محیط بانان با زندگی مردم گره خورده است و حقیقتا آنها با روحیه ای انقلابی و جهادی به کار و خدمت می پردازند.


وی تصریح کرد: گلستان استانی منحصر به فرد است و ۸ اقلیم از ۱۳ اقلیم جغرافیایی را در خود جای داده و همین مسئله اهمیت کار محیط بان را در این استان نشان می دهد.


زنگانه یاد آور شد: توسعه پایدار از مسیر برنامه محوری می گذرد و خوشبختانه محیط زیست استان در زمینه تدوین سند بخشی توسعه ، پیشرو است.


وی خاطر نشان کرد: یکی از اَبر چالش های استان ، خشک شدن خلیج گرگان است که با این اتفاق عرصه ای با وسعت ۴۰ تا ۶۰ هزار هکتار به کانون ریزگرد های نمکی تبدیل می شود.


زنگانه بیان کرد: در راستای علاج بخشی خلیج گرگان اقدامات ارزشمندی که ذیل ستاد ملی تالاب ها تعریف شده، صورت گرفته و لایروبی بیش از ۸۰ درصد یکی از کانال های آبرسان اجرا گردیده و تلاش داریم ضمن لایروبی دیگر کانال ها، پمپاژ آب و تامین حقابه، زمینه احیای خلیج گرگان را تسریع نماییم.


استاندار گلستان گفت: منابع چهارگانه محیط زیست استان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و با نگاه مشارکت مردم محور ، صیانت از محیط زیست استان را در دستور کار قرار داده ایم.


در این مراسم از خانواده محیط بان شهید تاج محمد باشقره، محیط بان جانباز حسین قجر، محیط بانان بازنشسته و محیط بانان نمونه کشوری تقدیر شد و کارت شناسایی همیار محیط بان به استاندار گلستان اهدا گردید

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-06_17-45-48_3.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر