c_300_250_16777215_10_images_21301.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان اظهار کرد: توجه به اقدامات عملیاتی در حوزه فرهنگ عمومی ضروری است و خوشبختانه برنامه ریزی های مناسبی در سطح ملی صورت گرفته است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه روز چهارشنبه ۱۷ خرداد در یکصد و ششمین جلسه پیاپی و دومین جلسه سال ۱۴۰۲ شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور دیگر اعضا ، تصریح کرد: محورهای پنجگانه فرهنگ کار و تولید، پایداری خانواده و زیست عفیفانه، انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی، پرهیز از اسراف و تجمل، افزایش سرانه تولید و مصرف فرهنگی بهینه محورهایی است که به عنوان اسناد بالادستی برای شورای فرهنگ عمومی تعیین شده و البته موضوعاتی پر اهمیتی هستند.
وی ادامه داد: عناوین برجسته در حوزه فرهنگ عمومی در سطح ملی هوشمندانه انتخاب شده و برنامه ریزی برای اجرای اقدامات در سطح استانی بسیار پر اهمیت است.
به گفته استاندار گلستان حوزه انرژی یکی از حوزه های است که صرفه جویی و مصرف بهینه در آن الزامیست چرا که مصرف انرژی در کشور ما پنج برابر مصرف دنیاست .
دکتر زنگانه تاکید کرد: نیاز است دستگاه ها از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و اعضا با حضور مستمر خود زمینه تسریع در برنامه های شورای فرهنگ عمومی را فراهم آورند.
وی گفت: از دستگاه های فعال در حوزه فرهنگ عمومی تقدیر می کنم و بر این باوریم که در سایه همدلی و اتحاد می توان نتایج ارزشمندی را در برنامه های شورای فرهنگ عمومی به دست آورد .
همچنین در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: توجه به نتایج عملی اقدامات ذیل شورای فرهنگ عمومی بسیار پر اهمیت و مهم است .
آیت الله نور مفیدی یادآور شد: نامگذاری یکی از معابر شهری در گرگان به نام مختومقلی فراغی می توانند یکی دیگر از نشانه های وحدت و انسجام در استان باشد.
وی با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب به حق مقام معظم رهبری ، خاطر نشان کرد: توانمندی، لیاقت و شایستگی مقام معظم رهبری در طول ۳۴ سال گذشته کاملاً اثبات شده است و شعار «خامنه ای خمینی دیگر است» یک حقیقت انکار ناپذیر است.
وی گفت:از ویژگی های برجسته حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی قاطعیت و اطمینان در موقعیت های مختلف بود و اینکه امامین انقلاب هرگز در اقدامات تردیدی به خود راه نداده و نمی دادند و این قاطعیت در لحن، سخن و چهره آنها مشهود بود و همه ما وظیفه داریم به آنها تاسی کنیم.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر