c_300_250_16777215_10_images_22216.jpg



ترکمن سسی - نشست دوره ای آموزشی و کارگاه نقد داستان ، ساعت ۱۷ عصر دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ادبی آینا در آق قلا برگزار می‌شود.


حکیم پقه داستان نویس عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد: این نشست ها به صورت دوره ای و برای دوستداران داستان و داستان نویسی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آق قلا برگزار می شود.

به گفته وی پرداختن به ژانرهای مختلف داستانهای کوتاه و رمان، تشکیل کارگاه نقد و بررسی داستان های اعضاء شرکت کننده و نیز بررسی انواع سبک های نویسندگی و بررسی تاریخ تحلیلی داستان نویسان ایران از محمدعلی جمالزاده تا محمود دولت آبادی از موضوعات این نشست است.

مسئول برگزاری این نشست افرود: گروهی از دوستداران داستان نویسی از یک سال پیش شکل گرفته و برای بالا بردن سطح معلومات داستانی و سطح کیفی نوشته های اعضای گروه فعالیت می کند.

پقه همچنین بیان کرد که داستان نویسان مطرح صحرا از جمله ابراهیم حسن بیگی، عبدالرحمن اونق، امام بردی پانگ، متین گرگانی، عبدالصالح پاک در این گروه حضور دارند.

وی افزود: احمد قلیش لی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آق قلا که خود اهل قلم است در برگزاری این نشست ها با تدارک فضای برگزاری جلسات همکاری می کند.

شرکت برای عموم علاقه‌مندان به هنر داستان نویسی آزاد است.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر