c_300_250_16777215_10_images_22903.jpg


ترکمن سسی - رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: ستاد احیای تالابها اعتبارات مناسبی را دردور دوم سفر ریاست جمهوری به استان گلستان برای تالابهای سه گانه گنبدکاووس در نظر گرفته است و خدمات طبیعت گردی مجموعه تالابی فعال خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی سلاجقه در بازدید از تالابهای بین المللی آلماگل، آلا گل و آجی گل اظهار کرد: سه تالاب شهرستان گنبدکاووس در حال حاضر وضعیت خوبی از نظر آبگیری دارند و از تنوع زیستی عالی برخور دارند.
وی افزود: با وجود این سه تالاب و با توجه به اهمیت طبیعت گردی و ارتباط عالمانه بین انسان و محیط زیست  استان گلستان از ظرفیت های بالای طبیعت گردی و گردشگری برخوردار است .
سلاجقه بیان کرد: این تالابها چشم انداز طبیعی زیبایی دارند و پارکهای مشرف در این منطقه ساخته شده که باید فرهنگ طبعیت گردی و رها نکردن زباله درآن رعایت شود.
وی تاکید کرد: شهرداری برای حفاظت از منابع آبی تالابها و نظافت پسماند و زباله در قالب ستاد احیا توجه بیشتری داشته باشد.
رئیس سازمان محیط زیست کشور با اشاره به اجرای طرح احیای تالاب گمیشان گفت: بازگشت گونه های پرنده به منبع آبی تالاب های بین المللی و تخصیص اعتبار بالا در مطالبات سفر دور دوم ریاست جمهور دیده شده است.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر