c_300_250_16777215_10_images_01454457447.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله ۲۵۰ کیلویی تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در لوله های پلیکا در کامیونت یخچال دار جاساز شده و در مسیر انتقال به استان گلستان بود خبرداد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از هیرکان خبر،سرهنگ روح الامین قاسمی در تشریح این خبر افزود: با دریافت گزارشی از پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان رضوی مبنی بر حمل یک محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی استان سمنان، پیگیری ویژه موضوع در دستور کار قرارگرفت.

قاسمی ادامه داد: با پیگیری های ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، خودروهای قاچاقچیان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، عملیات دستگیری سوداگران مرگ به اجرادرآمد.

وی تصریح کرد: ساعت یک بامداد امروز، کامیونت حامل محموله و سواری سمند قاچاقچیان طی عملیات ضربتی در محور گرمسار _ سمنان نزدیک پلیس راه سرخه متوقف شد.

این مسئول انتظامی از جاساز حرفه ای محموله در لوله های پلیکا در داخل کامیونت یخچال دار خبرداد و اظهارداشت: با ساعاتی تلاش سرانجام ۲۵۰ کیلو تریاک کشف و ضبط شد. به گفته قاسمی، مبدا این محموله سیستان و بلوچستان و مقصد آن استان گلستان بود که با اعلام به موقع همکاران ما در استان خراسان رضوی و البته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ، قاچاقچیان ناکام ماندند.

وی با بیان این که در این عملیات مشترک سه نفر دستگیرشدند گفت: دو دستگاه خودرو نیز دراین عملیات توقیف شد.

قاسمی به برنامه ها و اقدامات گسترده پلیس در مبارزه با اعتیاد و برخورد قاطع با سوداگران مرگ اشاره و تاکیدکرد: تقویت هماهنگی با استان های مجاور، انجام گشت های هدفمند و کنترل های نامحسوس تنها بخشی از این فعالیت هاست.

فرمانده انتظامی استان سمنان به نقش خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد نیز اشاره کرد و توجه و اهتمام بیشتر والدین بر رفتار فرزندان و همچنین رعایت اصول و مبانی دینی در امر تربیت را خواستارشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر