c_300_250_16777215_10_images_603153.jpg

ترکمن سسی-دفتر ارتباطات مردمی مهندس عبدالغفور آمانزاده با حضور ریش سفیدان و بزرگان ترکمن ساکن گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی بعد از نشست های خانگی در پی درخواست های طرفداران و با توجه به تشکیل کمیته گرگان ستاد انتخاباتی امانزاده با برپایی ضیافتی دفتر ارتباطات مردمی را در گرگان جنب ضلع غربی مصلی جدید افتتاح کرد.

در پایان ضیافت گرگان آخوند سلاخ ضمن دعای خیر با بیان اینکه مهندس آمانزاده فردی نیست که نیاز به معرفی داشته باشد وی را فردی سالم،صالح ،توانمند،شجاع و دارای پایگاه اجتماعی قوی دانسته وحضور فردی مانند مهندس آمانزاده را در مجلس سبب برکت و آسایش برای مردم دانست.

در ادامه موسی جرجانی پیشکسوت و فعال سیاسی اجتماعی ترکمن با بیان جایگاه قوی مهندس آمانزاده در بین ساکنین گرگان و سبقه قوی وی افتتاح دفتر ارتباطات در شهر گرگان را نقطه حرکت و پایگاهی جهت هماهنگ کردن فعالیت های طرفداران آمانزاده عنوان کرد.

آخوند محمدی امام جمعه اهل سنت گرگان با توجه به توانمندی های آمانزاده و همچنین رشته سیادت وی را فردی معرفی کرد که می تواند به آرزوی چندین ساله مردم جامه عمل بپوشاند.

در ادامه مهندس آمانزاده با تشکر از حاضران حضور خود را در راستای وظیفه خویش در مقابل جامعه توصیف کرد و قانونمداری و اخلاقمداری را اولویت اصلی خود در انتخابات معرفی نمود.

حضور جوانان تحصیل کرده در کنار پیشکسوتان ترکمن و همچنین افرادی از قومیت های سیستانی، بلوچ وفارس از نکات جالب این مراسم بود.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 عبدالغفور 1394-10-14 12:40
از حوزه گرگان و آق قلا هم یک نماینده ترکمن اگه به مجلس بره هم برای مرکز استان و آق قلا خوبه و هم برای سایر شهرها
نقل قول کردن
+2 #2 یلمه 1394-10-14 20:43
آ فرین به پشتکار آ قای آمانزاده اولین فردی که تبلیغات در روستاها رو شروع کرد اولین کاندیدایی که در آ ق قلادفتر باز کرد اولین کاندیدایی که در گرگان دفتر افتتاح کرد اولین کاندیدایی که نشست های مردمی برگزار کرد اولین کاندیدای ترکمن در دوره هایی که شرکت کرد اولین کاندیدایی که دوازده سال پیش از گرگان شش هزار رای گرفت و رکورد چهل و دو هزار رایش از ترکمنها در دوازده سال پیش هنوز نشکسته امیدوارم اولین نماینده ترکمن از حوزه اق قلا گرگان بشی انشاالله
نقل قول کردن
0 #3 کمایستانی 1394-10-15 13:52
دوست عزیز ،آقای یلمه
اطلاعات خود را به روز رسانی کنید لطفا".
نقل قول کردن
-1 #4 شهروند 1394-10-15 14:00
برادر و دوست عزیز
آقای یلمه.لطفا" اطلاعات خود را به روز تر کنید.البته خوبه که برای کاندیدها تبلیغ می کنید...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر