c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد با بیان اینکه تیمش بازی ساده‌ای مقابل نماینده زاهدان داشت، از احتمال اضافه شدن ابراهیم چابکیان به ترکیب جواهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر عظیم جزیده اظهار کرد: بازیکنان ما در دیدار مقابل گوهرکویر زاهدان، تمرکز خوبی داشتند و به راحتی مقابل این تیم بازی کردیم و پیروز شدیم.

وی افزود: در این دیدار متین تکاور را در اختیار نداشتیم که نصرت کیانی به خوبی جای این بازیکن را پر کرد و رسول آقچه‌لی نیز در این دیدار به میدان رفت.

جزیده در خصوص وضعیت مصدومیت وفا زیتونلی یادآور شد: فکر نمی کنم زیتونلی به رقابت‌های این فصل برسد و به احتمال زیاد فقط ابراهیم چابکیان را در پست سرعتی زن به خدمت می‌گیریم.

وی در خصوص دیدار بعدی تیم جواهری گنبد مقابل متین ورامین خاطرنشان کرد: در این دیدار با تمام قوا به میدان می‌رویم و از مردم خوب گنبد می‌خواهم از تیم شهرشان حمایت کنند تا به روند خوب‌مان در نیم فصل دوم ادامه دهیم.

گفتنی است؛ تیم جواهری گنبد شامگاه یکشنبه در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، مهمان تیم گوهرکویر زاهدان بود که در سه گیم پیاپی به پیروزی رسید.

نماینده گنبد در ادامه این رقابت‌ها و از هفته پانزدهم، چهارشنبه ۱۶ دی میزبان تیم متین ورامین خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر