c_300_250_16777215_10_images_603179.JPG

تركمن سسي- نورمحمد دانشمند :دومين جلسه هم انديشي عبدالغفور امان زاده در گرگان سه شنبه شب با حضور جمعي از تركمن هاي ساكن در گرگان در محله گرگانجديد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي در آغاز اين نشست هم انديشي انتخاباتي،عبدالرحيم سن سبلي از تيم انتخاباتي مهندس امان زاده در باره اهميت انتخابات پيش رو گفت: با توجه به روي كار آمدن دولت تدبير و اميد و مذاكرات هسته اي كه منجر به توافق گرديد دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين مقطع اهميت ويژه اي دارد.
وي با بيان اينكه اكنون نياز به حضور حداكثري مردم و مجلسي قوي مي باشد گفت :مجلس ظرفيتي است كه اقوام مي توانند با داشتن نمايندگان خود در آن شخصيت سياسي خود را شكل دهند و مطالبات قانوني خود را با استفاده از اين ظرفيت پيگير باشند.
وي در ادامه گفت:ما درصورتي كه بتوانيم در انتخاب يك نماينده بومي داشته باشيم كه به دردها و نيازها و قابليت هاي منطقه اشراف داشته باشد مي توانيم بسياري از مسائل و مطالبات خود از جمله بحث انتصابات در دستگاه هاي اجرايي استان و استفاده از قابليت هاي نخبگان منطقه را پيگيري و حل نماييم.
سن سبلي با تاكيد بر اينكه موضوع انتخاب يك نماينده بومي و تركمن از حوزه گرگان و آق قلا سالها دغدغه جدي فعالان منطقه بوده گفت:برخي مسائل باعث شده تا اين خواسته هنوز تحقق پيدا نكرده است و از جمله اين موارد مي توان به تقسيمات كشوري حوزه انتخابيه اشاره كرد.
سن سبلي با يادآوري اينكه عبدالغفور امان زاده در انتخابات مجلس ششم و هفتم سابقه حضور دارد گفت:در آن سال ها زحمات زيادي كشيده شد و مردم هم حمايت خوبي داشتند و گرچه تا آستانه پيروزي هم رفتيم ليكن نتوانتستيم حاصل كار را درو كنيم.
وي با اشاره به اينكه در انتخابات دوره هشتم و نهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه گرگان و آق قلا جواناني داشتيم كه در اين عرصه بودند گفت: پس از صحبت هايي كه  براي تغيير قانون انتخابات و استاني شدن انتخابات بود و بررسي هاي فراواني كه داشتيم نظر بر آن شد تا مهندس امان زاده در دهمين دوره انتخابات مجلس به ميدان بيايد.
در ادامه جلسه عبدالغفور امان زاده با تاكيد بر حضور حداكثري مردم در انتخابات پيش رو گفت:ما سه گفتمان را پيگيري مي كنيم.اولي گفتمان اميد است.ما براي دستيابي به اهدافمان همواره اميدوار هستيم و از تلاش و كوشش دست بر نمي داريم.از شكست نمي هراسيم و از آن درس مي گيريم.همانگونه كه حضرت محمد(ص) در دستيابي به اهدافشان چه مشقت ها و مشكلات را تحمل كردند ولي هرگز مايوس نشدند.
وي ادامه داد:يكي از آرزوهاي مردم منطقه ما داشتن نماينده از حوزه گرگان و آق قلاست.گرچه تاكنون به اين خواسته نرسيديم ليكن نبايد مايوس شويم.
وي افزود ما در گرگان حدود 15 هزار تركمن داريم و وحدت و همدلي و حضورفعال اين تعداد مي تواند نقش موثري در نتيجه انتخابات حوزه داشته باشد.
امان زاده با تشريح گفتمان دوم خود با عنوان مصالح نظام گفت : مصالح نظام بر مصالح قومي اولويت دارد و مطالبات و خواسته هاي قومي ما در كنار امنيت ملي و مصالح نظام معني پيدا مي كند.
وي منافع ملي مان را در گرو وحدت و همدلي عنوان كرد و گفت: مردم فهيم منطقه ما در پيگيري مطالبات و خواسته هاي خود اين موضوع را در نظر دارند.
امان زاده با بيان اينكه گفتمان احترام متقابل سومين گفتمان وي است ادامه داد:احترام متقابل بين كانديداها يكي از ضرورت هاست و انتخاب بايد با توجه به اصالت ،آگاهي و كارداني كانديدا صورت گيرد.
وي در بخشي از صحبت هاي خود به موضوع تنش بين ايران و عربستان اشاره كرد و گفت: برخي نابخردي ها از طرف دولت سعودي شده و اين شرايط رقم خورده است.البته ايران و عربستان دو كشور مسلمان و تاثير كذار منطقه هستند و مسلما ادامه اين روند شايسته دو كشور مسلمان نخواهد بود.وي ادامه داد:با درايت مسئولين نظام انشاالله اين موضوع حل وفصل خواهد شد.
امان زاده در پايان صحبت هاي خود مجددا مردم را به حضور حداكثري در انتخبات پيش رو دعوت كرد و گفت هر راي مردم به سان تيري خواهد بود كه چشم دشمنان را نشانه خواهد رفت و اين حضور و حماسه موجب سرفرازي نظام و مملكت ما خواهد شد.

c_300_250_16777215_10_images_603185.JPG

c_300_250_16777215_10_images_603184.JPGc_300_250_16777215_10_images_603180.JPGc_300_250_16777215_10_images_603183.JPGc_300_250_16777215_10_images_603190.JPGc_300_250_16777215_10_images_603182.JPG

دیدگاه‌ها  

+1 #1 آزاد 1394-10-19 08:12
ایشان و چند نفر از کاندیدهای شناخته شده تر لطفا جلساتی با هم بگذارند و به اجماع برسند که خیر ما در آن است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر